Plus heeft een nieuwe slogan | RetailDetail

Plus heeft een nieuwe slogan

Plus heeft een nieuwe slogan

Supermarktketen Plus lanceert een nieuwe reclameslogan: ‘Goed eten, daar houden wij van’. Zo wil ze aan de consument duidelijk maken waar Plus voor staat.

Nieuwe strategie

“We willen de beste supermarkt van Nederland worden. Daarom leggen we de lat continu hoog en richten we ons op dat, wat voor klanten het belangrijkste is: hun dagelijkse eten en drinken. Daarin willen wij de allerbeste zijn. Aandacht voor goed eten zit verweven in de identiteit en de waarden van Plus. We waren echter te bescheiden in het vertellen van onze verhalen aan de klant”, zegt commercieel directeur Eric Leebeek volgens Distrifood.

 

De nieuwe slogan en de nieuwe strategie hebben ook hun gevolgen op de reclamecampagnes van Plus. Zo zullen de tv-reclames zich niet langer afspelen in een supermarkt, maar wel in de keuken. In de commercials zal dan steevast aandacht gegeven worden aan producten die typisch zijn voor de supermarktketen, maar er wordt ook ruimte gemaakt voor alledaagse producten. De kern van de boodschap zal steeds de visie van Plus op goed eten zijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Colruyt haalt producten Nestlé uit de rekken

21/02/2018

Colruyt heeft minstens 18 producten van Nestlé uit de winkelrekken gehaald. Beide partijen zijn immers niet tot een akkoord gekomen over de prijzen en dus worden de producten tijdelijk niet meer verkocht bij Colruyt.

Supermarkten rekenen af met Europees voorstel voor boerenwelzijn

20/02/2018

Het zint sommige supermarkten niet dat de Europese Commissie boeren hogere prijzen wil geven bij onderhandelingen. Distributeurs uit Nederland, Duitsland en Oostenrijk waarschuwen voor prijsstijgingen voor de consument.

Deze foodinnovaties gaan het maken

20/02/2018

Vernieuwing in voeding is de kern van de wedstrijd Gouden Tavola. Vallen dit jaar in de prijzen: Belberry Preserves, BelOrta, Kaasboerderij ‘t Groendal en J.L. Lambert. Hun producten komen morgen op het bord of in het glas van de consument.

Belgische noedelshops Umamido trekken naar buurlanden

20/02/2018

De Belgische keten van noedelrestaurants Umamido trekt volgend jaar naar het buitenland en opent ook nieuwe vestigingen in ons land. Umamido serveert ramen, een Japans geïnspireerde noedelsoep. 

Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken

20/02/2018

AB InBev pakt uit met een ongewone marketingstunt: succesmerk Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken. Om de Rode Duivels te "steunen" op het WK voetbal (of, er een graantje van mee te pikken) heet het merk tot deze zomer Belgium. 

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Back to top