Plus heeft een nieuwe slogan

Plus heeft een nieuwe slogan

Supermarktketen Plus lanceert een nieuwe reclameslogan: ‘Goed eten, daar houden wij van’. Zo wil ze aan de consument duidelijk maken waar Plus voor staat.

Nieuwe strategie

“We willen de beste supermarkt van Nederland worden. Daarom leggen we de lat continu hoog en richten we ons op dat, wat voor klanten het belangrijkste is: hun dagelijkse eten en drinken. Daarin willen wij de allerbeste zijn. Aandacht voor goed eten zit verweven in de identiteit en de waarden van Plus. We waren echter te bescheiden in het vertellen van onze verhalen aan de klant”, zegt commercieel directeur Eric Leebeek volgens Distrifood.

 

De nieuwe slogan en de nieuwe strategie hebben ook hun gevolgen op de reclamecampagnes van Plus. Zo zullen de tv-reclames zich niet langer afspelen in een supermarkt, maar wel in de keuken. In de commercials zal dan steevast aandacht gegeven worden aan producten die typisch zijn voor de supermarktketen, maar er wordt ook ruimte gemaakt voor alledaagse producten. De kern van de boodschap zal steeds de visie van Plus op goed eten zijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Private-equitybedrijf KKR dicht bij overname margarines Unilever

15/12/2017

Unilever en het private-equitybedrijf KKR hebben een deal bereikt voor de overname van de margarinedivisie van Unilever. KKR zou ongeveer 6,8 miljard euro neertellen en de transactie moet midden volgend jaar afgerond zijn.

Filet Pur: Hallucinante waanbeelden? Eén adres!

15/12/2017

Jef Colruyt is een onverstoorbaar toonbeeld van sereniteit, en de pata negra ham is de bitcoin van de charcuterie. Slechts twee conclusies uit een alweer leerrijke FMCG-week, voor u op smaak gebracht door RetailDetail Food!

Deze retailers pakken uit met knappe kerstcommercials

15/12/2017

Heel wat internationale retailers pakken in de aanloop naar de eindejaarsfeesten uit met ambitieuze kerstcommercials. RetailDetail selecteerde twaalf opmerkelijke reclamespots. Laat u ook een traantje van ontroering?

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

RetailDetail Food #26 staat online

15/12/2017

Zijn sales reps nog welkom op de winkelvloer? Die vraag stelden we in het 26ste nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers. De antwoorden liepen uiteen.

Back to top