Quick levert nu ook in Sint-Agatha-Berchem | RetailDetail

Quick levert nu ook in Sint-Agatha-Berchem

Quick levert nu ook in Sint-Agatha-Berchem

Fastfoodketen Quick breidt zijn proefproject met thuislevering verder uit: sinds kort levert het filiaal in het Westland Shopping Center in Anderlecht al aan huis en nu volgt ook de vestiging in Sint-Agatha-Berchem.

Vanaf 15 euro

Klanten die binnen een straal van 5 minuten van de Quick in Sint-Agatha-Berchem wonen, die kunnen vanaf 10 mei hun bestellingen aan huis laten leveren. Bestellingen vanaf 15 euro worden zo binnen 30 minuten aan huis geleverd. Quick zet daarvoor zes scooters in en creëert tien nieuwe banen.

 

Bestellingen kunnen momenteel enkel tijdens de openingsuren via telefoon doorgegeven worden. Klanten kunnen bij levering contant betalen of met een bankkaart.

 

Quick startte in februari al met levering in de buurt van het filiaal in Anderlecht. Ook daar worden zes scooters ingezet om de bestellingen aan huis te leveren. In Frankrijk wordt al langer getest of leveringen aan huis winstgevend kunnen zijn voor de fastfoodketen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.