Restaurantconcept MaMa Kelly wil landelijke uitrol

Restaurantconcept MaMa Kelly wil landelijke uitrol

Het Haagse restaurantconcept MaMa Kelly wordt in heel Nederland uitgerold. Dat werd besloten na het succes van de pop-up op de Amsterdamse horecavakbeurs Horecava in januari. Er zal dan ook in de eerste plaats uitgebreid worden naar Amsterdam.

“Vruchtbare kruisbestuiving”

Om de expansie tot een succes te maken, hebben eigenaars Rein en Willemien Rambaldo besloten om de handen in elkaar te slaan met horecaondernemers Singha Witteman en Bas Bloemink. Zij zijn momenteel al eigenaars van verschillende horecazaken in Leiden en Den Haag.

 

“Ik was op zoek naar een degelijke compagnon die het concept van MaMa Kelly begrijpt en voor operationele en financiële ondersteuning kon zorgen. Singha en Bas delen onze ambities voor de toekomst van MaMa Kelly. Daarbij is míjn expertise weer van waarde voor hún bestaande bedrijven, wat de samenwerking tot een vruchtbare kruisbestuiving maakt”, aldus Rein Rambaldo. “MaMa Kelly is een uniek en bewezen concept met nog veel meer potentie. We hebben er enorm veel zin in om straks nog meer mensen hiermee kennis te laten maken”, vult Bloemink aan.

 

MaMa Kelly is momenteel enkel te vinden in het oude ketelhuis naast de voormalige Caballero-fabriek in Den Haag. Daar kunnen klanten terecht voor koffie, taarten uit de eigen bakkerij, lunch of diner. Kreeft en kip zijn de belangrijkste ingrediënten op de menukaart.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Emté blijft wegen op resultaten Sligro Food Group

19/10/2017

Bij de bekendmaking van de resultaten voor het derde kwartaal heeft Sligro Food Group laten verstaan dat het nog steeds op zoek is naar een oplossing voor Emté. Ondertussen blijft de omzet van die bedrijfstak dalen.

Unilever verkoopt minder ijsjes in magere zomer

19/10/2017

De voorbije zomer was er maar weinig sprake van stralend weer en dat heeft ook zijn effect gehad op de ijsverkoop van Unilever. Dat onderdeel van het Brits-Nederlandse bedrijf zag zijn omzet met 6,7% dalen.

Danone wijzigt managementstructuur

19/10/2017

Danone heeft besloten om de managementstructuur aan de top van het bedrijf aan te passen. De functie van voorzitter van de raad van bestuur en die van CEO worden voortaan gecombineerd door huidig CEO Emmanuel Faber.

Lastig derde kwartaal voor Carrefour

18/10/2017

De kwartaalresultaten die Carrefour woensdagavond publiceerde, illustreren de grote uitdagingen waar de nieuwe CEO en zijn team voor staan, vooral dan in West-Europa. Ook in België daalde de vergelijkbare omzet.

Delhaize opent stadsmoestuin

18/10/2017

Voortaan kunnen de klanten van Delhaize Boondael in Elsene groenten kopen die net geplukt zijn op het dak van hun supermarkt. Geen marketingstunt, wel een onderdeel van de duurzaamheidsstrategie van de retailer.

Sainsbury’s gaat 2.000 banen schrappen

18/10/2017

De Britse supermarktketen Sainsbury’s gaat in het Verenigd Koninkrijk ongeveer 2.000 banen schrappen. Zo wil het tot 500 miljoen pond (560 miljoen euro) besparen, in een poging om de concurrentie met de discounters aan te gaan.

Back to top