Restaurantconcept MaMa Kelly wil landelijke uitrol | RetailDetail

Restaurantconcept MaMa Kelly wil landelijke uitrol

Restaurantconcept MaMa Kelly wil landelijke uitrol

Het Haagse restaurantconcept MaMa Kelly wordt in heel Nederland uitgerold. Dat werd besloten na het succes van de pop-up op de Amsterdamse horecavakbeurs Horecava in januari. Er zal dan ook in de eerste plaats uitgebreid worden naar Amsterdam.

“Vruchtbare kruisbestuiving”

Om de expansie tot een succes te maken, hebben eigenaars Rein en Willemien Rambaldo besloten om de handen in elkaar te slaan met horecaondernemers Singha Witteman en Bas Bloemink. Zij zijn momenteel al eigenaars van verschillende horecazaken in Leiden en Den Haag.

 

“Ik was op zoek naar een degelijke compagnon die het concept van MaMa Kelly begrijpt en voor operationele en financiële ondersteuning kon zorgen. Singha en Bas delen onze ambities voor de toekomst van MaMa Kelly. Daarbij is míjn expertise weer van waarde voor hún bestaande bedrijven, wat de samenwerking tot een vruchtbare kruisbestuiving maakt”, aldus Rein Rambaldo. “MaMa Kelly is een uniek en bewezen concept met nog veel meer potentie. We hebben er enorm veel zin in om straks nog meer mensen hiermee kennis te laten maken”, vult Bloemink aan.

 

MaMa Kelly is momenteel enkel te vinden in het oude ketelhuis naast de voormalige Caballero-fabriek in Den Haag. Daar kunnen klanten terecht voor koffie, taarten uit de eigen bakkerij, lunch of diner. Kreeft en kip zijn de belangrijkste ingrediënten op de menukaart.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Europese inkoopgroep Agecore zet Nestlé onder druk

16/02/2018

De Europese inkoopgroep Agecore heeft er mee gedreigd om 160 producten van Nestlé van zijn lijst te schrappen, tenzij ze betere voorwaarden krijgen. Onder andere Colruyt, Coop en Edeka maken deel uit van Agecore.

Kraft Heinz voldoet niet aan verwachtingen

16/02/2018

Het Amerikaanse Kraft Heinz heeft in het vierde kwartaal zowel op vlak van omzet als op vlak van winst niet kunnen voldoen aan de verwachtingen van de analisten. De winst vernegenvoudigde wel, maar dat overtuigde de analisten niet.

Sterke tweede jaarhelft stuwt Danone in 2017

16/02/2018

Danone heeft het boekjaar 2017 kunnen afsluiten met een vergelijkbare groei van 2,5%, die het vooral te danken heeft aan een sterke tweede jaarhelft. Daarin ging de vergelijkbare omzet er met 4,2% op vooruit.

Aldi Nord en Süd fuseren niet, maar gaan wel samenwerken

16/02/2018

Tot een fusie komt het momenteel nog niet, maar Aldi Nord en Aldi Süd bekijken wel de mogelijkheid om in Duitsland nauw samen te werken op vlak van inkoop en marketing. Een toekomstige fusie wordt wel ontkend.

Filet Pur: Er staat een olifant aan de kassa

16/02/2018

Hoe de Spaanse voedingsindustrie zich van haar mooiste zijde laat kennen, waarom de foodconcurrentie naar ongekende hoogten stijgt en tegen wanneer de job van kassamedewerker verdwijnt? Dat vertelt het ongezouten weekoverzicht van RetailDetail Food!

Aldi richt de blik op Italië

16/02/2018

Aldi is klaar om vanaf volgende maand ook de Italiaanse markt te veroveren: dan opent het in een klap tien nieuwe winkels in het Zuid-Europese land. Het bouwde ook een eerste distributiecentrum nabij Verona.

Back to top