Restaurantconcept MaMa Kelly wil landelijke uitrol | RetailDetail

Restaurantconcept MaMa Kelly wil landelijke uitrol

Restaurantconcept MaMa Kelly wil landelijke uitrol

Het Haagse restaurantconcept MaMa Kelly wordt in heel Nederland uitgerold. Dat werd besloten na het succes van de pop-up op de Amsterdamse horecavakbeurs Horecava in januari. Er zal dan ook in de eerste plaats uitgebreid worden naar Amsterdam.

“Vruchtbare kruisbestuiving”

Om de expansie tot een succes te maken, hebben eigenaars Rein en Willemien Rambaldo besloten om de handen in elkaar te slaan met horecaondernemers Singha Witteman en Bas Bloemink. Zij zijn momenteel al eigenaars van verschillende horecazaken in Leiden en Den Haag.

 

“Ik was op zoek naar een degelijke compagnon die het concept van MaMa Kelly begrijpt en voor operationele en financiële ondersteuning kon zorgen. Singha en Bas delen onze ambities voor de toekomst van MaMa Kelly. Daarbij is míjn expertise weer van waarde voor hún bestaande bedrijven, wat de samenwerking tot een vruchtbare kruisbestuiving maakt”, aldus Rein Rambaldo. “MaMa Kelly is een uniek en bewezen concept met nog veel meer potentie. We hebben er enorm veel zin in om straks nog meer mensen hiermee kennis te laten maken”, vult Bloemink aan.

 

MaMa Kelly is momenteel enkel te vinden in het oude ketelhuis naast de voormalige Caballero-fabriek in Den Haag. Daar kunnen klanten terecht voor koffie, taarten uit de eigen bakkerij, lunch of diner. Kreeft en kip zijn de belangrijkste ingrediënten op de menukaart.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Eerste Belgische stadswinkel voor The Belgian Chocolate House

19/07/2018

Voor het eerst opent The Belgian Chocolate House (de grootste chocoladeretailer ter wereld met liefst 1000 ton per jaar) een boetiek in een Belgische winkelstraat. Klanten kunnen er ook ter plaatse consumeren.

Carrefour lanceert personal shopper en levering binnen 1,5 uur

19/07/2018

Supermarktketen Carrefour schakelt een tandje bij in service: een personal shopper kiest je producten uit, een bakfiets levert die binnen anderhalf uur thuis. "Retailers moeten het verschil maken in service, en dit is nog maar het begin", vertelt RetailDetail-stichter Jorg Snoeck.

Minister Peeters toch akkoord met brugpensioenplan Carrefour

18/07/2018

Zoals verwacht heeft economieminister Kris Peeters het herstructureringsplan van Carrefour goedgekeurd, inclusief de 'brugpensioen'-regeling. De minister zei dat hij zekerheid voor werknemers verkoos boven het bestrijden van "een verkeerd signaal".

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.