Restaurantconcept MaMa Kelly wil landelijke uitrol | RetailDetail

Restaurantconcept MaMa Kelly wil landelijke uitrol

Restaurantconcept MaMa Kelly wil landelijke uitrol

Het Haagse restaurantconcept MaMa Kelly wordt in heel Nederland uitgerold. Dat werd besloten na het succes van de pop-up op de Amsterdamse horecavakbeurs Horecava in januari. Er zal dan ook in de eerste plaats uitgebreid worden naar Amsterdam.

“Vruchtbare kruisbestuiving”

Om de expansie tot een succes te maken, hebben eigenaars Rein en Willemien Rambaldo besloten om de handen in elkaar te slaan met horecaondernemers Singha Witteman en Bas Bloemink. Zij zijn momenteel al eigenaars van verschillende horecazaken in Leiden en Den Haag.

 

“Ik was op zoek naar een degelijke compagnon die het concept van MaMa Kelly begrijpt en voor operationele en financiële ondersteuning kon zorgen. Singha en Bas delen onze ambities voor de toekomst van MaMa Kelly. Daarbij is míjn expertise weer van waarde voor hún bestaande bedrijven, wat de samenwerking tot een vruchtbare kruisbestuiving maakt”, aldus Rein Rambaldo. “MaMa Kelly is een uniek en bewezen concept met nog veel meer potentie. We hebben er enorm veel zin in om straks nog meer mensen hiermee kennis te laten maken”, vult Bloemink aan.

 

MaMa Kelly is momenteel enkel te vinden in het oude ketelhuis naast de voormalige Caballero-fabriek in Den Haag. Daar kunnen klanten terecht voor koffie, taarten uit de eigen bakkerij, lunch of diner. Kreeft en kip zijn de belangrijkste ingrediënten op de menukaart.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten

22/05/2018

Carrefour vindt geen kopers voor honderden van zijn voormalige Dia-winkels in Frankrijk. Bijna 230 vestigingen zullen daardoor waarschijnlijk de deuren moeten sluiten. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Carrefour geeft meer details over transformatieplan

22/05/2018

Gezondheid en digitalisering zijn speerpunten in de plannen van Carrefour Belgium. Binnenkort kunnen klanten e-commerce bestellingen afhalen of terugbrengen in alle Express buurtwinkels. In de hypermarkten maakt non-food plaats voor bio en horeca.