RetailDetail Food lanceert gratis nieuwsbrief

RetailDetail Food lanceert gratis nieuwsbrief

De geslaagde lancering van de gepersonaliseerde RetailDetail Food krant krijgt een verlengstuk online. Elke vrijdag ontvangt de FMCG-sector voortaan het belangrijkste foodnieuws in de mailbox. Gratis. 

 

Behoud het overzicht

De newsletter brengt wekelijks een mix van de belangrijkste foodartikels op de RetailDetail website en de opmerkelijkste verhalen uit de RetailDetail Food krant. Zo behouden lezers het overzicht in het grote nieuwsaanbod over de foodsector. Geïnteresseerden die de nieuwsbrief gratis willen ontvangen, kunnen zich hier eenvoudig aanmelden


De lancering van de RetailDetail Food newsletter is de volgende stap in de uitbouw van een foodplatform door RetailDetail. De foodsector zal in de toekomst ook meer aandacht krijgen op de RetailDetail website. 

 

Nummer vijf op komst

Volgende week verschijnt bovendien het vijfde nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor ondernemers in foodretail en FMCG. Daarin hebben we het onder andere over de start van de Ramadan én van het EK Voetbal, en wat die twee met elkaar te maken hebben.

 

Ook in dit nummer: het verslag van een boeiend rondetafelgesprek met als thema “De strijd om de versklant”, een interview met Frank Mestdagh van lokale supermarkt d’ici en een overzicht van de belangrijkste supermarkttrends volgens IGD. Stay tuned!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigen merken stuwen omzet Wessanen

24/10/2017

In het derde kwartaal is de omzet van voedingsbedrijf Wessanen met 7% gegroeid. Dat was vooral te danken aan goede prestaties van de eigen merken: bij sommige merken was er zelfs tweecijferige groei.

Carrefour Belgium herschikt directiecomité

24/10/2017

Guillaume de Colonges, die sinds kort ook operationeel verantwoordelijk is voor Carrefour België, heeft zijn strategische prioriteiten duidelijk gemaakt en zijn directieteam in België herschikt. 

Filet Pur: Het kan altijd nog erger

20/10/2017

Het is geen feestje hoor, werken in FMCG. Slechts enkelen komen er vrolijk mee weg, de meerderheid lijdt in stilte. Zoals nogmaals blijkt uit het ironische weekoverzicht van RetailDetail Food, dat vandaag vol nuttig advies staat.

RetailDetail Food #24 staat online

20/10/2017

Zijn winkels in drukke stadscentra steeds moeilijker bereikbaar? Voelen ze het aan de omzet, nemen ze maatregelen? Het nieuwe nummer van de gepersonaliseerde RetailDetail Food krant gaat er dieper op in.

Vleesvervangers bezig aan sterke opmars

20/10/2017

De verkoop van vleesvervangers is de voorbij drie jaar met maar liefst 40% gestegen. Ondertussen koopt een kwart van de Belgische huishoudens wel eens een vleesvervanger en is het aanbod sterk gegroeid.

Metro kent kleine groei in 2016/2017

20/10/2017

Uit de voorlopige cijfers van het Duitse Metro blijkt dat het bedrijf in het boekjaar 2016/2017 met 1,6% is gegroeid. Ook op vergelijkbare basis was er nog net sprake van groei. Metro spreekt van een succesvol jaar.

Back to top