RetailDetail Food lanceert gratis nieuwsbrief | RetailDetail

RetailDetail Food lanceert gratis nieuwsbrief

RetailDetail Food lanceert gratis nieuwsbrief

De geslaagde lancering van de gepersonaliseerde RetailDetail Food krant krijgt een verlengstuk online. Elke vrijdag ontvangt de FMCG-sector voortaan het belangrijkste foodnieuws in de mailbox. Gratis. 

 

Behoud het overzicht

De newsletter brengt wekelijks een mix van de belangrijkste foodartikels op de RetailDetail website en de opmerkelijkste verhalen uit de RetailDetail Food krant. Zo behouden lezers het overzicht in het grote nieuwsaanbod over de foodsector. Geïnteresseerden die de nieuwsbrief gratis willen ontvangen, kunnen zich hier eenvoudig aanmelden


De lancering van de RetailDetail Food newsletter is de volgende stap in de uitbouw van een foodplatform door RetailDetail. De foodsector zal in de toekomst ook meer aandacht krijgen op de RetailDetail website. 

 

Nummer vijf op komst

Volgende week verschijnt bovendien het vijfde nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor ondernemers in foodretail en FMCG. Daarin hebben we het onder andere over de start van de Ramadan én van het EK Voetbal, en wat die twee met elkaar te maken hebben.

 

Ook in dit nummer: het verslag van een boeiend rondetafelgesprek met als thema “De strijd om de versklant”, een interview met Frank Mestdagh van lokale supermarkt d’ici en een overzicht van de belangrijkste supermarkttrends volgens IGD. Stay tuned!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.