StarMeal gaat partnership aan met Vincent Kompany | RetailDetail

StarMeal gaat partnership aan met Vincent Kompany

StarMeal gaat partnership aan met Vincent Kompany

StarMeal, de producent van gezonde voeding, heeft een samenwerking afgesloten met Vincent Kompany, die als nieuwe ambassadeur zal fungeren voor het bedrijf. Daarnaast zal er een assortiment producten gelanceerd worden onder de naam ‘Vincent’s favorite’.

 

Net op tijd voor EK Voetbal

Het nieuwe assortiment zal vanaf 9 juni te vinden zijn in de winkel, net op tijd voor de start van het Europees Kampioenschap Voetbal. Het bestaat uit twee pastasalades, een grote mini-wrapplateau en een warme mini-wrapplateau.

 

“Voor StarMeal is een ambassadeur niet enkel een topsporter die klasse uitstraalt in zijn sport, maar ook daarbuiten een belangrijke sociale rol vervuld. Bij die sociale rol probeert StarMeal altijd te helpen. Hiervoor is het partnership tussen StarMeal en Vincent Kompany’s zijn voetbalclub ‘BX Brussels’ tot stand gekomen. Kinderen laten genieten van ultra-verse en lekkere maaltijden is één van de prioriteiten van StarMeal”, schrijft StarMeal in een persbericht.

 

StarMeal is niet enkel producent van gezonde voeding, het is ook de eigenaar van restaurantketen The Foodmaker. Een maand geleden maakte het nog bekend dat het in na de zomer van 2017 gaat verhuizen naar de gebouwen van Ben Fresh in Oevel. Die zijn vijf keer groter dan de huidige locatie.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Dure voeding duwt consument over de grens

20/06/2018

Terwijl de export van Belgische voedingsproducten boomt, daalt de consumptie op de binnenlandse markt omdat de prijzen stijgen. Een onrustwekkende trend, zegt de industrie: het beleid moet ingrijpen.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Albert Frère lust wel een Vanreusel frikandel

20/06/2018

Ergon, een investeringsfonds van de holding GBL, neemt een participatie in Beltaste, het bedrijf achter frikandellenfabrikant Vanreusel. Dat was al een tijd op zoek naar een financiële partner.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Delhaize krijgt saladebars van Foodmaker

19/06/2018

In de Delhaize-supermarkt van de Antwerpse Stadsfeestzaal is voortaan een saladbar van Foodmaker te vinden. De gezonde fastfoodketen zal daarnaast ook andere eilanden in Delhaizes krijgen: er liggen al een vijftal projecten vast.

Melkmerk Joyvalle gaat op in Campina

19/06/2018

Zuivelproducent FrieslandCampina wil de focus voortaan op één sterk melkmerk leggen: Joyvalle wordt geïntegreerd onder de Campina-paraplu.