Subway werkt aan nieuw concept

Subway werkt aan nieuw concept
Subway

Fastfoodketen Subway is in een beperkt aantal vestigingen begonnen met de test van een nieuw concept. Daarbij werd de visuele invulling aangepakt, maar zijn er ook enkele technologische vernieuwingen doorgevoerd.

Bestelkiosk

In het nieuwe concept, dat in samenwerking met designbureau FRCH Design Worldwide werd gecreëerd, is er meer werk gemaakt van de sfeer in de restaurants. Zo wordt er gebruik gemaakt van frisse kleuren en moet ook de decoratie een link leggen naar de verse ingrediënten.

 

Daarnaast is er in het nieuwe concept een bestelkiosk te vinden, waar klanten zelf hun menu kunnen samenstellen. Om te betalen zijn er verschillende betaaloplossingen mogelijk, waaronder ook Apple Pay. Het is zelfs mogelijk om een bestelling op voorhand door te geven. In het nieuwe concept zijn er USB-oplaadstations en gratis Wifi te vinden. Daarmee neemt Subway een voorbeeld aan ketens als Starbucks, die dat soort extraatjes al langer aanbieden.

 

“We hebben een nieuw en modern interieur ontworpen, waardoor de klant nu zijn eigen keuzes kan maken over hoe hij zijn bestelling plaats, hoe hij zijn bestelling afhaalt of hoe hij plezier beleeft aan zijn bestelling”, zegt operationeel directeur Trevor Haynes van Subway. Ook het menu wordt aangepakt, met nieuwe broodvarianten en producten die dagelijks vers worden aangevoerd.

 

Momenteel is het nieuwe concept enkel te vinden in negen locaties in de Verenigde Staten, Canada en het Verenigd Koninkrijk. Het is de bedoeling dat het concept in de toekomst wel naar alle vestigingen wordt uitgerold.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

AB InBev investeert kwart miljard in Nigeria

24/11/2017

Brouwer AB InBev gaat 250 miljoen euro investeren in Nigeria, om er een vierde brouwerij neer te poten. Die brouwerij wordt de op één na grootste van AB InBev in Afrika en moet volgend jaar al de deuren openen.

Aantal drankenhandels voorbije tien jaar met 6% gedaald

24/11/2017

Het aantal drankenhandelaars in België is de voorbije tien jaar met 6% gedaald, blijkt uit de cijfers van brancheorganisatie FEBED. Het aantal drankenhandels met personeel is daarentegen wel gestegen.

Filet Pur: Sympathieke snoodaards

24/11/2017

De prijzen stijgen, de supermarkt wordt in z’n voortbestaan bedreigd en merkfabrikanten mogen nog altijd de rekening betalen. Ja, foodretailers, het blijven bandieten hoor, zoals blijkt uit dit alweer vrolijke weekoverzicht van RetailDetail Food!

FMCG-consumptie groeit, prijzen stijgen

24/11/2017

Voor dagelijkse producten als voeding, verzorging en huishoudproducten stegen de verkoopprijzen voor de Europese consumenten met 2,5% in het derde kwartaal van 2017. De sterkste stijging in vier jaar.

Eerste Belgische Blokkers volgens nieuw concept heropend

23/11/2017

De Nederlandse keten Blokker heeft de voorbije dagen de eerste vestigingen heropend die volgens het nieuwe concept van de keten zijn ingericht. In Nederland is het nieuwe concept al bij meer dan 300 winkels te vinden.

Nestlé Belgilux heeft een nieuwe CEO

23/11/2017

Nestlé heeft bekend gemaakt dat Michel Mersch aan de slag gaat als de nieuwe CEO van Nestlé Belgilux. Hij volgt in die functie Alexander von Maillot op, die een nieuwe positie krijgt op het hoofdkantoor in Zwitserland.

Back to top