Subway werkt aan nieuw concept

Subway werkt aan nieuw concept
Subway

Fastfoodketen Subway is in een beperkt aantal vestigingen begonnen met de test van een nieuw concept. Daarbij werd de visuele invulling aangepakt, maar zijn er ook enkele technologische vernieuwingen doorgevoerd.

Bestelkiosk

In het nieuwe concept, dat in samenwerking met designbureau FRCH Design Worldwide werd gecreëerd, is er meer werk gemaakt van de sfeer in de restaurants. Zo wordt er gebruik gemaakt van frisse kleuren en moet ook de decoratie een link leggen naar de verse ingrediënten.

 

Daarnaast is er in het nieuwe concept een bestelkiosk te vinden, waar klanten zelf hun menu kunnen samenstellen. Om te betalen zijn er verschillende betaaloplossingen mogelijk, waaronder ook Apple Pay. Het is zelfs mogelijk om een bestelling op voorhand door te geven. In het nieuwe concept zijn er USB-oplaadstations en gratis Wifi te vinden. Daarmee neemt Subway een voorbeeld aan ketens als Starbucks, die dat soort extraatjes al langer aanbieden.

 

“We hebben een nieuw en modern interieur ontworpen, waardoor de klant nu zijn eigen keuzes kan maken over hoe hij zijn bestelling plaats, hoe hij zijn bestelling afhaalt of hoe hij plezier beleeft aan zijn bestelling”, zegt operationeel directeur Trevor Haynes van Subway. Ook het menu wordt aangepakt, met nieuwe broodvarianten en producten die dagelijks vers worden aangevoerd.

 

Momenteel is het nieuwe concept enkel te vinden in negen locaties in de Verenigde Staten, Canada en het Verenigd Koninkrijk. Het is de bedoeling dat het concept in de toekomst wel naar alle vestigingen wordt uitgerold.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Een soufflé van windeieren

18/08/2017

De excuses raken op bij Delhaize, en het geduld is op bij Dick Boer, zo leerden we afgelopen week. Nee, het is daar niet bepaald koek en ei. Maar elders ook niet. Hier is het zonnige nieuwsoverzicht van RetailDetail Food! 

Twaalfde groeikwartaal op rij voor Walmart

17/08/2017

’s Werelds grootste supermarktketen, het Amerikaanse Walmart, heeft het voorbije kwartaal de analistenverwachtingen overtroffen en legt voor het twaalfde kwartaal op rij mooie groeicijfers voor. Motor was de sterke groei online.

FrieslandCampina doet vruchtendranken van de hand

17/08/2017

Zuivelbedrijf FrieslandCampina heeft zijn vruchtendrankdivisie, waartoe onder andere het merk Appelsientje behoort, van de hand gedaan. Die komt nu in handen van het Nederlandse investeringsbedrijf Standard Investment.

Dick Boer: “Delhaize zal een beetje van zijn vrijheid kwijtraken”

17/08/2017

Een jaar na de fusie van Ahold met Delhaize blikt topman Dick Boer in de Nederlandse zakenkrant FD terug op het voorbije jaar. “We hebben ongelooflijk veel bereikt”, zegt de Nederlander, maar “Delhaize zal een beetje van zijn vrijheid kwijtraken.”

Nieuwe bouwaanvraag voor Lidl in Berchem

17/08/2017

Lidl heeft een aangepaste bouwaanvraag ingediend bij de stad voor een filiaal in Berchem, maar de buurtbewoners blijven vierkant tegen. Berchem is overigens niet het enige Antwerpse project dat Lidl maar niet rond krijgt.

Albert Heijn haalt kazen uit de rekken na dispuut

16/08/2017

Albert Heijn heeft een aantal kazen uit de winkelrekken gehaald na een dispuut met de leverancier. Daardoor zullen de merken Leerdammer, Boursin, La Vache qui rit en Port Salut alvast tijdelijk niet meer te vinden zijn in de winkels.

Back to top