Tilburg heeft pop-up Foodhall 88 | RetailDetail

Tilburg heeft pop-up Foodhall 88

Tilburg heeft pop-up Foodhall 88

Tilburg heeft sinds deze week haar eigen - tijdelijke - foodcourt. Gisteren ging in de Spoorzone Foodhall 88 van start. De pop-upfoodmarkt met creatieve lokale horecaondernemers is tot eind april geopend.

 

Op vrijdag en zaterdag

Foodhall 88 brengt op de industriële locatie een gevarieerd aanbod bijzondere kraampjes, mobiele keukens en foodtrucks. Zo is Bakboord er met visgerechten, De Melksnor met Hollandse hotdogs, Smeer’m met bitterballen en borrelhapjes, Pura Vida met spare ribs en friet, De Kleinste Soepkraam, toetjes van de Dessert Dames, Cafe Leut met koffie en wijn en de Loc Brewery met speciaalbieren.

 

Bezoekers kunnen aan de tafels in het midden van de hall borrelen of gerechten eten. Foodhall 88 is iedere vrijdag- en zaterdag vanaf 16.00 uur geopend.

 

Eind april verdwijnt de foodcourt weer. Dan wordt de Spoorzone verbouwd en opent er het Ondernemershuis.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Een wervelende slechtnieuwsshow

22/06/2018

Ook al deden flink wat foodspelers hafslachtige pogingen om hun beroerde berichten weg te moffelen, Filet Pur achterhaalde ze wel. Hier is het ietwat pijnlijke maar alweer leerrijke weekoverzicht van RetailDetail Food!

Panos vervangt klantenkaart door app

21/06/2018

Na bijna een kwarteeuw heeft broodjesketen Panos zijn klantenprogramma gedigitaliseerd: exit plastic kaart, welkom app. “Op korte termijn mikken we erop om via het kanaal 150.000 klanten te bereiken en te leren kennen”, klinkt het.

Kellogg’s aangeklaagd wegens misleidende verpakking

21/06/2018

Test-Aankoop heeft bij de FOD Economie een klacht ingediend tegen Kellogg’s, omdat volgens de consumentenorganisatie de informatie op de verpakking van de Special K-graanreep met rode vruchten misleidend is.

Dure voeding duwt consument over de grens

20/06/2018

Terwijl de export van Belgische voedingsproducten boomt, daalt de consumptie op de binnenlandse markt omdat de prijzen stijgen. Een onrustwekkende trend, zegt de industrie: het beleid moet ingrijpen.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Albert Frère lust wel een Vanreusel frikandel

20/06/2018

Ergon, een investeringsfonds van de holding GBL, neemt een participatie in Beltaste, het bedrijf achter frikandellenfabrikant Vanreusel. Dat was al een tijd op zoek naar een financiële partner.