Tom Heidman nieuwe commissaris bij sauzenfabrikant Remia | RetailDetail

Tom Heidman nieuwe commissaris bij sauzenfabrikant Remia

Tom Heidman nieuwe commissaris bij sauzenfabrikant Remia

Sauzenfabrikant Remia heeft Tom Heidman, voormalig topman bij supermarktketen C1000, aangesteld als nieuw lid van de Raad van Commissarissen. Hij is sinds 1 juni aan de slag bij het bedrijf.

 

Veel ervaring

“Tom Heidman is een retail-man in hart en nieren”, aldus Karel de Rooij, Algemeen Directeur van Remia, over de aanstelling van Heidman. “Hij is een aanwinst voor ons bedrijf vanwege zijn extensieve kennis en ervaring op het gebied van detailhandel in Nederland.”

 

Tom Heidman heeft dan ook al heel wat jaren ervaring in de retailsector. In 1987 ging hij aan de slag bij Ahold, waar hij verschillende functies zou invullen, waaronder die van Algemeen Directeur Gall & Gall en Commercieel Directeur Albert Heijn. Tussen 2002 en 2009 was hij actief in non-food en fashionretail. In 2009 maakte hij dan de overstap naar C1000.

 

Bij C1000 was hij tot 2012 in dienst als Directievoorzitter, waarbij hij verantwoordelijk was voor de herpositionering van de keten. In die periode was hij ook commissaris bij Bol.com. Sinds de fusie van C1000 met Jumbo in 2012 is Heidman actief als zelfstandig organisatieadviseur, commissaris en investeerder. Zo is hij momenteel ook al commissaris bij Rituals, Vermaatgroep, The European Candy Group en Vion.

 

Remia is één van de bekendste sauzenmerken in Nederland. Het bedrijf telt meer dan 400 werknemers en exporteert ook naar meer dan 90 landen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Colruyt haalt producten Nestlé uit de rekken

21/02/2018

Colruyt heeft minstens 18 producten van Nestlé uit de winkelrekken gehaald. Beide partijen zijn immers niet tot een akkoord gekomen over de prijzen en dus worden de producten tijdelijk niet meer verkocht bij Colruyt.

Supermarkten rekenen af met Europees voorstel voor boerenwelzijn

20/02/2018

Het zint sommige supermarkten niet dat de Europese Commissie boeren hogere prijzen wil geven bij onderhandelingen. Distributeurs uit Nederland, Duitsland en Oostenrijk waarschuwen voor prijsstijgingen voor de consument.

Deze foodinnovaties gaan het maken

20/02/2018

Vernieuwing in voeding is de kern van de wedstrijd Gouden Tavola. Vallen dit jaar in de prijzen: Belberry Preserves, BelOrta, Kaasboerderij ‘t Groendal en J.L. Lambert. Hun producten komen morgen op het bord of in het glas van de consument.

Belgische noedelshops Umamido trekken naar buurlanden

20/02/2018

De Belgische keten van noedelrestaurants Umamido trekt volgend jaar naar het buitenland en opent ook nieuwe vestigingen in ons land. Umamido serveert ramen, een Japans geïnspireerde noedelsoep. 

Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken

20/02/2018

AB InBev pakt uit met een ongewone marketingstunt: succesmerk Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken. Om de Rode Duivels te "steunen" op het WK voetbal (of, er een graantje van mee te pikken) heet het merk tot deze zomer Belgium. 

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Back to top