Utrecht Centraal krijgt KitKat Chocolatory | RetailDetail

Utrecht Centraal krijgt KitKat Chocolatory

Utrecht Centraal krijgt KitKat Chocolatory
Shutterstock

In het station Utrecht Centraal opent eind deze maand een KitKat Chocolatory. Dat is een winkel waar je de bekende snoepreep in heel wat verschillende vormen kan vinden. De pop-up is geopend tot 23 december.

Speciale smaken

In de winkel kunnen bezoekers zo hun eigen KitKat maken, waarbij ze de keuze hebben uit drie verschillende soorten chocolade en vijftien verschillende toppings, waarvan er drie tegelijk mogen worden gebruikt. Daarnaast kan ook de verpakking gepersonaliseerd worden met een aantal teksten. Nadat de KitKat is samengesteld, wordt hij in de winkel gemaakt en kan hij na een uurtje verorberd worden.

 

Klanten die geen zin hebben om zelf hun snoep samen te stellen, kunnen ook kiezen uit één van de vele atypische smaken die in de Chocolatory te vinden zullen zijn. Zo worden er KitKats met de smaken pepernoot, stroopwafel en karamel verkocht.

 

De KitKat Chocolatory was eerder ook al te vinden in het Verenigd Koninkrijk, Australië en Japan. Vooral in Japan zijn er in de winkel heel wat verrassende smaken van de snoepreep te vinden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Filet Pur: De duurste supermarkt van West-Europa

25/05/2018

Waarom Carrefour het nieuws beheerste, Colruyt failliet gaat, multinationals moeten leren rekenen en de voedingsindustrie 3.0 voor de deur staat? Dat verneemt u in het slechts min of meer GDPR-conforme weekoverzicht van RetailDetail Food!

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

“Minder verschillende tarieven voor statiegeld nodig”

24/05/2018

De tarieven voor statiegeld op leeggoed moeten eenvoudiger, bepleit het Vlaams Innovatieplatform voor de Logistiek. Het VIL roept op om het aantal statiegeldtarieven voor glazen flessen te herleiden tot drie tarieven voor losse flessen en drie tarieven voor bakken.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.