Utrecht Centraal krijgt KitKat Chocolatory | RetailDetail

Utrecht Centraal krijgt KitKat Chocolatory

Utrecht Centraal krijgt KitKat Chocolatory
Shutterstock

In het station Utrecht Centraal opent eind deze maand een KitKat Chocolatory. Dat is een winkel waar je de bekende snoepreep in heel wat verschillende vormen kan vinden. De pop-up is geopend tot 23 december.

Speciale smaken

In de winkel kunnen bezoekers zo hun eigen KitKat maken, waarbij ze de keuze hebben uit drie verschillende soorten chocolade en vijftien verschillende toppings, waarvan er drie tegelijk mogen worden gebruikt. Daarnaast kan ook de verpakking gepersonaliseerd worden met een aantal teksten. Nadat de KitKat is samengesteld, wordt hij in de winkel gemaakt en kan hij na een uurtje verorberd worden.

 

Klanten die geen zin hebben om zelf hun snoep samen te stellen, kunnen ook kiezen uit één van de vele atypische smaken die in de Chocolatory te vinden zullen zijn. Zo worden er KitKats met de smaken pepernoot, stroopwafel en karamel verkocht.

 

De KitKat Chocolatory was eerder ook al te vinden in het Verenigd Koninkrijk, Australië en Japan. Vooral in Japan zijn er in de winkel heel wat verrassende smaken van de snoepreep te vinden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Minister Peeters toch akkoord met brugpensioenplan Carrefour

18/07/2018

Zoals verwacht heeft economieminister Kris Peeters het herstructureringsplan van Carrefour goedgekeurd, inclusief de 'brugpensioen'-regeling. De minister zei dat hij zekerheid voor werknemers verkoos boven het bestrijden van "een verkeerd signaal".

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.