Van Smaak bezorgt maaltijden bij bedrijven | RetailDetail

Van Smaak bezorgt maaltijden bij bedrijven

 Van Smaak bezorgt maaltijden  bij bedrijven

Maaltijdservice Van Smaak richt zich vanaf vandaag met gerechten op werknemers: het bedrijf start een test voor bezorgen bij bedrijven in Groningen onder de naam Tastoe.

Nieuw assortiment 

 De gerechten worden gratis op de werklocatie afgeleverd en kunnen twee dagen van tevoren worden besteld. Hiervoor ontwikkelde Van Smaak een nieuw wisselend assortiment van wekelijks zeven maaltijden. Het bedrijf, dat de maaltijden in Drachten bereidt en verpakt en van hieruit levert, wil de bezorging dit jaar verder uitbreiden naar de provincie Groningen, Friesland en Drenthe.

 

Van Smaak levert warme, koelverse en diepvriesmaaltijden aan consumenten, bedrijven en instellingen in het noorden van Nederland. Het huidige aanbod aan maaltijden is met name gericht op senioren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Heineken en Bavaria zoeken geluk buiten Europa

19/04/2018

Hoewel de Europese biermarkt het lastig blijft hebben, tekenen brouwerijgroepen Heineken en Bavaria groeiende omzetcijfers op. Bavaria haalde vorig jaar een recordomzet, bij Heineken steeg het volume in het voorbije kwartaal met 4,3%.

Danone boekt sterkste vergelijkbare omzetgroei in 5 jaar

19/04/2018

De Franse voedingsreus Danone heeft er een beresterk eerste kwartaal op zitten. De omzet groeide op vergelijkbare basis met 4,9%, meteen de sterkste prestatie van de voorbije vijf jaar.

Sligro dankt omzetgroei aan overnames

19/04/2018

Sligro Food Group zag in het eerste kwartaal zijn omzet groeien met 8% tegenover dezelfde periode vorig jaar. De goede cijfers dankt het groothandelsbedrijf, dat begin vorige maand zijn supermarktketen Emté van de hand deed, volledig aan overnames.

Lidl breidt huismerkassortiment uit met babyproducten

19/04/2018

Lidl mag stilaan het jasje van discounter inruilen voor dat van een complete retailer. De warenhuisketen ontwikkelt nu ook voor zijn babyassortiment producten van de huismerken Lupilu en Cien, die alvast sterk scoren bij de klanten.

Lage dollar speelt Unilever parten

19/04/2018

Unilever zag zijn omzet over het eerste kwartaal met ruim 5% teruglopen als gevolg van negatieve wisselkoerseffecten. Zonder die impact zou de omzet van het levensmiddelen- en verzorgingsproductenconcern gestegen zijn met 3,4%.

Greenyard verzekert verslogistiek voor zelfstandige winkels Carrefour

19/04/2018

Een exclusieve samenwerking tussen Carrefour Belgium en versleverancier Greenyard moet het aanbod verse producten in de kleinere verkooppunten naar een hoger niveau tillen.