Verschuivingen bij Sofidel Benelux | RetailDetail

Verschuivingen bij Sofidel Benelux

Verschuivingen bij Sofidel Benelux

Bij Sofidel Benelux, de producent van toiletpapier, keukenpapier en zakdoekjes onder de merknamen Nalys en Cosynel, hebben verschillende mensen promotie gemaakt.

Van Benelux naar West-Europa

Philippe Defacqz, tot voor kort Marketing & Sales Director France & Benelux bij Sofidel, is nu Vice Director Brand bij diezelfde producent. Hij coördineert de merkactiviteiten van de Sofidel Group in de West-Europese landen (VK, Frankrijk, Spanje, België, Nederland en Ierland).


Jean-François De L’Arbre, voorheen Country Sales Manager Belux bij Sofidel Benelux, is sinds januari Marketing & Sales Director France Benelux en dus de opvolger van Philippe Defacqz.
André Boswinkel is benoemd tot Country Sales Manager Benelux, zijn verantwoordelijkheid als Sales Manager Nederland wordt dus uitgebreid met België en Luxemburg. Hij rapporteert voortaan aan Jean-François De L’Arbre.


Patricia Devalckeneer en Caroline Delhaye, respectievelijk Customer Services Manager Benelux en Marketing Manager Benelux, rapporteren ook aan Jean-François De L’Arbre.

 

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.