Vomar bezorgt nu ook dezelfde dag in Amsterdam

Vomar bezorgt nu ook dezelfde dag in Amsterdam

Supermarktketen Vomar Voordeelmarkt gaat online bestelde boodschappen voortaan ook dezelfde dag bezorgen in Amsterdam. De keten test al een tijdje zijn webshop in de stad en breidt de dienst nu verder uit.

 

Verdere uitrol later dit jaar

Klanten van Vomar die in Amsterdam wonen kunnen hun boodschappen nog dezelfde dag aan huis laten leveren, als ze hun bestelling voor de middag plaatsen. De levering zal dan tussen 19u en 21u30 die dag plaatsvinden. De bestelling moet wel groter dan 35 euro zijn en vanaf 100 euro worden er geen verzendingskosten aangerekend. Bestellingen kunnen ook afgehaald worden, maar enkel bij het filiaal van Vomar aan het Bos- en Lommerplein.

 

Vomar is al sinds februari bezig met het testen van een webshop, toen slechts voor enkele medewerkers van het bedrijf. Later werd er een webshop opgestart voor Amsterdam, maar dat werd amper gecommuniceerd naar de klanten. Daar moet nu ook verandering in komen.

 

Later dit jaar wil Vomar dan zijn webshop verder uitrollen naar andere bezorggebieden. Ook het aantal filialen waar bestellingen kunnen worden opgehaald moet dan gevoelig worden opgevoerd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Lastig derde kwartaal voor Carrefour

18/10/2017

De kwartaalresultaten die Carrefour woensdagavond publiceerde, illustreren de grote uitdagingen waar de nieuwe CEO en zijn team voor staan, vooral dan in West-Europa. Ook in België daalde de vergelijkbare omzet.

Delhaize opent z’n stadsmoestuin

18/10/2017

Voortaan kunnen de klanten van Delhaize Boondael in Elsene groenten kopen die net geplukt zijn op het dak van hun supermarkt. Geen marketingstunt, wel een onderdeel van de duurzaamheidsstrategie van de retailer.

Sainsbury’s gaat 2.000 banen schrappen

18/10/2017

De Britse supermarktketen Sainsbury’s gaat in het Verenigd Koninkrijk ongeveer 2.000 banen schrappen. Zo wil het tot 500 miljoen pond (560 miljoen euro) besparen, in een poging om de concurrentie met de discounters aan te gaan.

Colruyt lanceert maaltijdbox

18/10/2017

Colruyt brengt een maaltijdbox voor gezinnen met kinderen op de markt, met alle nodige ingrediënten voor drie maaltijden. De kleinste maaltijdbox kost 52 euro, terwijl een iets grotere 59 euro kost. De keten maakt daarbij geen gebruik van een abonnementsformule.

63 banen op de tocht bij Coca-Cola Belgium

18/10/2017

Coca-Cola is van plan om in België 63 van de 2.200 banen te schrappen. De frisdrankenproducent gaat daarover overleg plegen met de vakbonden, om zo veel mogelijk naakte ontslagen te vermijden.

Ferrero en Unilever gaan Kinder-ijsjes maken

17/10/2017

Het Italiaanse Ferrero heeft een samenwerking afgesloten met Unilever voor de creatie van Kinder-ijsjes. Unilever heeft op die markt al heel wat ervaring en is onder andere de producent van het merk Magnum.

Back to top