Amazon Dash uitgebreid naar meer dan 100 merken | RetailDetail

Amazon Dash uitgebreid naar meer dan 100 merken

Amazon Dash uitgebreid naar meer dan 100 merken

Amazon heeft het gebruik van Amazon Dash uitgebreid met meer dan 100 merken. Met dat toestel kunnen klanten van Amazon een bepaald product bestellen met één simpele druk op een knop.

Toestel is gratis

Het toestelletje van Amazon Dash heeft ongeveer de grootte van een sleutelhanger en bevat slechts één knop, waarmee één product kan besteld worden bij Amazon. Wanneer een gebruiker merkt dat hij een bepaald product niet meer in huis heeft, kan hij zo snel een nieuwe bestelling plaatsen bij Amazon.

 

Amazon Dash werd ongeveer een jaar geleden geïntroduceerd en werkte al met een dertigtal merken, maar de Amerikaanse online retailer heeft het aantal merken met een eigen Dash nu uitgebreid naar meer dan honderd. Volgens Amazon hebben zowel klanten als merken gevraagd om de service verder uit te breiden.

 

Amazon Dash kost 4,99 dollar, maar gebruikers krijgen bij hun eerste bestelling ook meteen een korting van 4,99 dollar. Bovendien is het toestel enkel beschikbaar voor klanten die een abonnement hebben op Amazon Prime.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.

Opinie: “Help, er zit een Chinees in mijn broek!”

08/05/2018

Techbedrijven als Alibaba en Amazon gaan er met uw data vandoor, Europa stond erbij en keek ernaar. En de merken en retailers? Die sponsoren de hele operatie, zodat hun grootste concurrenten nog groter worden.

Niet Amazon, maar Walmart neemt Indiase marktleider over

07/05/2018

Ondanks een verleidelijk aanzoek van Amazon gaat de Indiase e-tailer Flipkart toch over in handen van Walmart en - opvallend - Google-eigenaar Alphabet. Voor 15 miljard dollar krijgen de Amerikanen zowat 75% van de aandelen in Flipkart in handen.

Filet Pur: Een dikke nul voor sfeer en gezelligheid

04/05/2018

Plopperdeplop! Er werd weer flink wat verzoend deze week, al betekent dat niet meteen dat de donkere wolken boven de foodretailsector verdwenen zijn. Wel integendeel, zo blijkt uit het geheel plasticvrije weekoverzicht van RetailDetail Food.