Amazon Dash uitgebreid naar meer dan 100 merken | RetailDetail

Amazon Dash uitgebreid naar meer dan 100 merken

Amazon Dash uitgebreid naar meer dan 100 merken

Amazon heeft het gebruik van Amazon Dash uitgebreid met meer dan 100 merken. Met dat toestel kunnen klanten van Amazon een bepaald product bestellen met één simpele druk op een knop.

Toestel is gratis

Het toestelletje van Amazon Dash heeft ongeveer de grootte van een sleutelhanger en bevat slechts één knop, waarmee één product kan besteld worden bij Amazon. Wanneer een gebruiker merkt dat hij een bepaald product niet meer in huis heeft, kan hij zo snel een nieuwe bestelling plaatsen bij Amazon.

 

Amazon Dash werd ongeveer een jaar geleden geïntroduceerd en werkte al met een dertigtal merken, maar de Amerikaanse online retailer heeft het aantal merken met een eigen Dash nu uitgebreid naar meer dan honderd. Volgens Amazon hebben zowel klanten als merken gevraagd om de service verder uit te breiden.

 

Amazon Dash kost 4,99 dollar, maar gebruikers krijgen bij hun eerste bestelling ook meteen een korting van 4,99 dollar. Bovendien is het toestel enkel beschikbaar voor klanten die een abonnement hebben op Amazon Prime.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. Opvallend: de huismerkproducten zijn van Boni, het eigenmerklabel van Belgische supermarktketen Colruyt.

Kraft Heinz voldoet niet aan verwachtingen

16/02/2018

Het Amerikaanse Kraft Heinz heeft in het vierde kwartaal zowel op vlak van omzet als op vlak van winst niet kunnen voldoen aan de verwachtingen van de analisten. De winst vernegenvoudigde wel, maar dat overtuigde de analisten niet.

Meer omzet maar (pak) minder winst voor PepsiCo

15/02/2018

Ondanks een ‘vlak’ vierde kwartaal, waarin de snacks de afkalvende verkoop van frisdranken alsnog wisten te compenseren, is PepsiCo er toch in geslaagd 2017 met een lichte omzetgroei af te sluiten. De nettowinst nam wel een flinke duik.

Amazon rekruteert 2.000 medewerkers in Frankrijk

15/02/2018

Het Franse filiaal van het Amerikaanse internetwarenhuis Amazon is op zoek naar 2.000 medewerkers om de sterke groei te kunnen bijbenen. Amazon.fr is niet alleen bij onze zuiderburen, maar ook in ons land de populairste webshop.

Amazon gaat eigen pakjes en boodschappen leveren

09/02/2018

Amazon wordt zijn eigen logistieke dienstverlener: het gaat zelf de pakjes van zijn marktplaatspartners ophalen en leveren. Ook kunnen klanten van supermarktketen Whole Foods hun boodschappen voortaan binnen de twee uur thuis geleverd krijgen.

Chinese e-commerce kent opnieuw sterke groei

09/02/2018

De Chinese online markt is vorig jaar opnieuw sterk gestegen: ten opzichte van 2016 is er sprake van een groei van maar liefst 32%. China blijft zo een uitschieter op vlak van e-commerce.

Back to top