Amazon Dash uitgebreid naar meer dan 100 merken

Amazon Dash uitgebreid naar meer dan 100 merken

Amazon heeft het gebruik van Amazon Dash uitgebreid met meer dan 100 merken. Met dat toestel kunnen klanten van Amazon een bepaald product bestellen met één simpele druk op een knop.

Toestel is gratis

Het toestelletje van Amazon Dash heeft ongeveer de grootte van een sleutelhanger en bevat slechts één knop, waarmee één product kan besteld worden bij Amazon. Wanneer een gebruiker merkt dat hij een bepaald product niet meer in huis heeft, kan hij zo snel een nieuwe bestelling plaatsen bij Amazon.

 

Amazon Dash werd ongeveer een jaar geleden geïntroduceerd en werkte al met een dertigtal merken, maar de Amerikaanse online retailer heeft het aantal merken met een eigen Dash nu uitgebreid naar meer dan honderd. Volgens Amazon hebben zowel klanten als merken gevraagd om de service verder uit te breiden.

 

Amazon Dash kost 4,99 dollar, maar gebruikers krijgen bij hun eerste bestelling ook meteen een korting van 4,99 dollar. Bovendien is het toestel enkel beschikbaar voor klanten die een abonnement hebben op Amazon Prime.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Amazon denkt aan fysieke winkels in Duitsland

18/12/2017

De topman van de Duitse tak van Amazon heeft in een interview gezegd dat fysieke winkels van de online retailer in Duitsland enkel een kwestie van tijd zijn. Volgens hem is dat noodzakelijk, omdat de klant dat wil.

Is gratis thuislevering met uitsterven bedreigd?

15/12/2017

Met het stijgend aantal online bestellingen, groeit ook de druk op de logistieke sector. Gratis thuislevering is niet lang meer vol te houden, meent onderzoeksbureau ECC Köln. In plaats daarvan moeten meer flexibele opties komen. 

 

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Storesquare zet zijn zinnen op Nederland, met steun van ING

14/12/2017

Storesquare, het Belgische e-commerceplatform voor en door lokale handelaars, gaat binnenkort ook in Nederland van start. Het platform verwelkomt daartoe ook een nieuwe aandeelhouder: ING.

Directie Bol.com weer voltallig met Google-marketeer

11/12/2017

Op 1 maart 2018 start Boukje Taphoorn als de nieuwe marketingdirecteur van Bol.com. De vorige CMO, Margaret Versteden, heeft haar functie ingewisseld voor een rol als directeur winkels bij het online warenhuis.

 

Amazon Echo nu ook verkrijgbaar in Benelux

11/12/2017

Amazon heeft bekend gemaakt dat het zijn slimme luidspreker Amazon Echo voortaan gaat leveren aan 28 nieuwe landen, waaronder België en Nederland. Ook de eigen muziekstreamingdienst wordt hier gelanceerd.

Back to top