Amazon Dash uitgebreid naar meer dan 100 merken

Amazon Dash uitgebreid naar meer dan 100 merken

Amazon heeft het gebruik van Amazon Dash uitgebreid met meer dan 100 merken. Met dat toestel kunnen klanten van Amazon een bepaald product bestellen met één simpele druk op een knop.

Toestel is gratis

Het toestelletje van Amazon Dash heeft ongeveer de grootte van een sleutelhanger en bevat slechts één knop, waarmee één product kan besteld worden bij Amazon. Wanneer een gebruiker merkt dat hij een bepaald product niet meer in huis heeft, kan hij zo snel een nieuwe bestelling plaatsen bij Amazon.

 

Amazon Dash werd ongeveer een jaar geleden geïntroduceerd en werkte al met een dertigtal merken, maar de Amerikaanse online retailer heeft het aantal merken met een eigen Dash nu uitgebreid naar meer dan honderd. Volgens Amazon hebben zowel klanten als merken gevraagd om de service verder uit te breiden.

 

Amazon Dash kost 4,99 dollar, maar gebruikers krijgen bij hun eerste bestelling ook meteen een korting van 4,99 dollar. Bovendien is het toestel enkel beschikbaar voor klanten die een abonnement hebben op Amazon Prime.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

 

Filet Pur: Het kan altijd nog erger

20/10/2017

Het is geen feestje hoor, werken in FMCG. Slechts enkelen komen er vrolijk mee weg, de meerderheid lijdt in stilte. Zoals nogmaals blijkt uit het ironische weekoverzicht van RetailDetail Food, dat vandaag vol nuttig advies staat.

Amazon werkt aan eigen sportkleding

17/10/2017

Amazon zou momenteel werken aan eigen collecties sportkleding en daarvoor al contact hebben met producenten die ook al werken voor ketens als Gap en Uniqlo. Momenteel produceren ze wel nog maar kleine aantallen.

Walmart bespaart dankzij nieuwe zakjes en kassatickets

17/10/2017

De Amerikaanse warenhuisketen Walmart heeft 27 miljoen dollar (23 miljoen euro) bespaard dankzij enkele kleine wijzigingen aan de plastic zakjes en de kassatickets. Ook de investeringen in e-commerce worden stilaan lager.

Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Back to top