Bench lanceert nieuwe website met shop

Bench lanceert nieuwe website met shop

Modemerk Bench heeft een nieuwe website gelanceerd, die voortaan ook een online winkel bevat. De shop zal beschikbaar zijn voor klanten uit 21 landen en bestellingen zullen gratis aan huis geleverd worden.

 

“Intuïtieve shopbeleving”

De website moet een eenvoudig maar modern design uitstralen en kreeg daarom een volledig nieuwe typografie, navigatie en artikelfotografie. Er is nu ook een gedeelte ‘stories’, waar blogartikelen of fotoreportages kunnen getoond worden. Er wordt ook doorgelinkt naar de shop bij producten die in die artikels worden vermeld.

 

“Met de Bench music player benadrukt Bench ook op de nieuwe website zijn verbinding met muziek. Er staan playlists met diverse onderwerpen, events en muziekstijlen ter beschikking. Hieruit kan de gebruiker zijn favorieten kiezen”, staat verder nog te lezen in het persbericht. Tot slot werd de website opgebouwd met een responsive design, zodat hij ook perfect tot zijn recht kan komen op mobiele toestellen.

 

“Met onze nieuwe website hebben we een digitaal platform gecreëerd, dat helemaal is toegespitst op de eisen van de digitale generatie. Naast een snelle en intuïtieve shopbeleving bieden wij onze klanten ook alle informatie over Bench, die op blogs en sociale media kanalen kan worden teruggevonden”, aldus Dr. Bruno Sälzer, voorzitter en CEO van Bench.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top