Besloten webshop Fab.com lanceert website voor België

Besloten webshop Fab.com lanceert website voor België

De besloten webshop Fab.com komt naar België. De New Yorkse site biedt zijn 3,5 miljoen geregistreerde gebruikers designermode en woonaccessoires aan met kortingen tot 70 procent.

Naar eigen zeggen is de online modewinkel - die nog geen jaar oud is - het snelst groeiende e-commercebedrijf ter wereld en verwacht het een omzet van 100 miljoen euro in 2012. Die haalt de website naast kledij ook uit woonaccessoires zoals meubels, tapijten, kussens, lampen en sieraden. Wie wil genieten van de aanbiedingen, moet zich eerst - gratis - registreren en wordt daarna via mail op de hoogte worden gehouden van tijdelijke aanbiedingen, die drie tot vijf dagen geldig zijn.

 

De Duitse internetondernemers Roman Kirsch, Sascha Weiler en Christian Tiessen zijn verantwoordelijk voor de Europese tak van Fab.com en houden kantoor in Berlijn. Onder de aandeelhouders zitten celebrities als Ashton Kutcher en Guy Oseary, manager van Madonna.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top