Besloten webshop Fab.com lanceert website voor België | RetailDetail

Besloten webshop Fab.com lanceert website voor België

Besloten webshop Fab.com lanceert website voor België

De besloten webshop Fab.com komt naar België. De New Yorkse site biedt zijn 3,5 miljoen geregistreerde gebruikers designermode en woonaccessoires aan met kortingen tot 70 procent.

Naar eigen zeggen is de online modewinkel - die nog geen jaar oud is - het snelst groeiende e-commercebedrijf ter wereld en verwacht het een omzet van 100 miljoen euro in 2012. Die haalt de website naast kledij ook uit woonaccessoires zoals meubels, tapijten, kussens, lampen en sieraden. Wie wil genieten van de aanbiedingen, moet zich eerst - gratis - registreren en wordt daarna via mail op de hoogte worden gehouden van tijdelijke aanbiedingen, die drie tot vijf dagen geldig zijn.

 

De Duitse internetondernemers Roman Kirsch, Sascha Weiler en Christian Tiessen zijn verantwoordelijk voor de Europese tak van Fab.com en houden kantoor in Berlijn. Onder de aandeelhouders zitten celebrities als Ashton Kutcher en Guy Oseary, manager van Madonna.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.