Bol.com België krijgt eigen campagnemanager

Bol.com België krijgt eigen campagnemanager

Bol.com België heeft Kristof Saerens aangetrokken als campagnemanager. De 35-jarige merkenstrateeg moet de snelle groei van Bol.com in ons land in goede banen leiden.

Ervaren merkenstrateeg

Kristof Saerens verwierf een grondige expertise in brand building en brand activation bij communicatiebureau Square Melon, waar hij de voorbije jaren als strateeg en accountdirecteur instond voor verschillende internationale adverteerders.

 

"Bij Bol.com kan ik meebouwen aan een succesverhaal binnen een enorme groeimarkt", zegt Kristof Saerens als reden voor zijn overstap. "Het brede aanbod aan winkels bij Bol.com biedt het ideale uitgangspunt om de Belgische consument verder te laten kennismaken met de voordelen van online winkelen. Ik kijk ernaar uit om mijn ervaring langs bureauzijde in te zetten om de expertise van Bol.com door te vertalen naar België.”

 

Met de rekrutering van Saerens voegt kersvers manager België Jan Huysmans, die eind november de overstap maakte van bij elektroketen Vanden Borre, een belangrijke pion toe aan het Belgische team dat van Bol.com "resoluut de grootste internetwinkel van het land" moet maken.

Tags: