Bol.com gaat productadvertenties tonen

Bol.com gaat productadvertenties tonen

Bol.com gaat productadvertenties tonen tussen de zoekresultaten op de website. Het belooft daarbij wel enkel advertenties te tonen die daadwerkelijk relevant zijn voor de consument.

 

Vanaf 50 euro voor een advertentie

Bol.com stelt zijn nieuwe dienst 'Marketing & Media Services' vandaag voor. Daarmee kunnen bedrijven vanaf 50 euro gericht adverteren naar bepaalde doelgroepen. Naast de gesponsorde zoekresultaten kunnen bedrijven ook kiezen voor display advertising, brandpages en weblogs.

 

Om verkopers ook meer inzicht te geven over de stappen die hun klanten doorlopen op Bol.com, voorziet de online marktplaats bovendien Marketing Insights.

 

“In de afgelopen 17 jaar hebben wij veel kennis opgedaan over de online customer journey en deze delen we graag met onze leveranciers, fabrikanten en verkooppartners. Het inzetten van advertenties doen we op een zeer meetbare en schaalbare manier, zodat je als adverteerder budgetten optimaal inzet en op ieder moment kunt evalueren en bijsturen”, zegt Margaret Versteden, directeur Marketing & Platform Innovation bij Bol.com, volgens Twinkle.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Een kwestie van indigestie

17/11/2017

In sommige hoofdkwartieren stijgt de nervositeit zienderogen, maar voor fijnproevers was het geen al te kwade week. Iets gemist? Met het pittig gekruide overzicht van RetailDetail Food bent u weer helemaal mee!

Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Singles' Day schudt wereldwijd de retailkalender op, ook hier

14/11/2017

Opzij kerstomzet, Singles' Day is – met verpletterende voorsprong – de grootste winkelfeestdag geworden. Alibaba boekte op zijn eentje liefst 22 miljard euro omzet in slechts 24 uur en ook Bol.com genoot mee. Gaan we naar een nieuwe retailkalender?

Van Ossel: “Colruyt moet aan huis gaan leveren”

13/11/2017

Volgens retailexpert Gino Van Ossel kan Colruyt het niet langer maken om online bestellingen niet aan huis te leveren. Daarnaast verwacht hij dat er in de toekomst heel wat kleinere webwinkels failliet zullen gaan.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Bol.com lift mee op succes van Chinese Singles’ Day

07/11/2017

Ook Bol.com gaat zich op 11 november richten op Singles’ Day, voor Alibaba al enkele jaren dé absolute hoogdag van het retailjaar. Vorig jaar zetten de Chinezen op die ene dag meer dan zestien miljard euro om, een derde meer dan het jaar voordien.

Back to top