Burberry rolt "Collect-In-Store"-service uit naar België

Burberry rolt "Collect-In-Store"-service uit naar België

Om de groei van zijn webshop nog te versnellen, is het Britse luxemerk Burberry zijn nieuwste service "Collect-In-Store" volop aan het uitrollen en promoten. Nu zijn ook Belgische en Nederlandse klanten aan de beurt.

Vandaag besteld, morgen af te halen

"Collect-In-Store" werd in het voorjaar uitgetest in Groot-Brittannië en sindsdien geleidelijk aan uitgerold. Met succes, zo stond te lezen in de recentste trading-update van de Britse modegroep: "Verkoop via iPads in de winkels en 'bestel online, haal af in de winkel' presteerden allebei sterk dankzij het blijvend veranderende consumentengedrag".

 

Het mag dus geen verrassing heten dat Burberry-fans dezer dagen in hun mailbox een berichtje vinden waarin Burberry laat weten dat het zijn "Collect-In-Store"-service uitbreidt naar steeds meer landen en steeds meer boetieks. De dienst is nu al beschikbaar in 19 landen wereldwijd.

 

Daartoe behoren ook België en Nederland. In ons land heeft Burberry eigen boetieks in Antwerpen (Schuttershofstraat) en Brussel (Waterloolaan), in Nederland in de P.C. Hooftstraat (Amsterdam). Opvallend: Burberry garandeert afhaling de dag na bestelling (indien besteld op weekdagen vóór 15 uur). Bestellingen blijven 10 dagen ter beschikking in de gekozen Burberry-boetiek.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top