Dierenartsen openen samen webshop Doc & Booff

Dierenartsen openen samen webshop Doc & Booff

Verschillende Nederlandse dierenartsen hebben zich verenigd in de webwinkel Doc & Booff. In totaal zijn er honderden dierenartsen aangesloten op de webwinkel, die allerhande producten voor huisdieren verkoopt.

 

Reclame op eigen sites

De webshop werd eind vorig jaar opgezet door dierenartsencoöperatie Dactari, die meer dan 400 dierenartsen vertegenwoordigd. De dierenartsen gaan zo de concurrentie aan met de dierenspeciaalzaken, zoals onder andere Zooplus. Daarom maken ze ook zelf reclame op hun eigen websites.

 

“Op internet is er inmiddels heel veel aanbod voor de dierenbezitter. De klant wil echter wel het beste voor zijn huisdier. Daarom maakt Doc&Booff het de dierenbezitter voortaan gemakkelijker door  allerhande producten, die normaal niet bij de dierenarts verkrijgbaar waren, via Doc&Booff bestelbaar te maken. Daarnaast zijn uiteraard de bekende dierenartsproducten, zoals speciale voedingen, diëten, vlooien- en ontwormingsmiddelen, ook bestelbaar”, stelt Dactari over de opzet van de winkel.

 

Klanten die bestellingen plaatsen bij de webwinkel, kunnen die aan huis laten leveren of gratis ophalen bij een dierenarts bij hen in de buurt. Bestellingen die voor 23u zijn geplaatst, worden de volgende dag al aan huis geleverd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top