Gap komt naar België via webshop.

Gap komt naar België via webshop.

altHet bekende en oer-Amerikaanse kledingbedrijf Gap lanceert vandaag zijn webshop in 55 landen buiten de Verenigde Staten. Tegen het einde van 2010 moet het mogelijk zijn om online Gap-kleren te bestellen vanuit België en Nederland. De tweede grootste kledingretailer maakt daarmee zijn intrede in ons land.


De internationale webshop laat toe om alle merken van Gap via het internet aan te schaffen.  Vanaf heden is de webwinkel ook beschikbaar in 55 andere landen, zoals Australië, China, Turkije en Zwitserland. Naar het einde van het jaar toe zullen daar nog tien landen bijkomen, waaronder België en Nederland. Tot nu toe heeft Gap geen eigen verkooppunten in ons land. Gap is vooral bekend van de merken Old Navy en Banana Republic. Daarnaast zijn er nog de lijnen Piperlime en Athleta.alt

 

Gap ontstond in 1969, toen de eerste winkel tijdens de 'Summer of love' door het koppel Fischer werd geopend in San Francisco. Ondertussen is de zaak uitgegroeid tot de op een na grootste confectieretailer in de wereld. Lange tijd is Gap de grootste geweest, maar het bedrijf werd onlangs ingehaald door het Spaanse Inditex. Gap Inc. stelt ruim 135 000 werknemers tewerk en bezit meer dan 3 500 winkels wereldwijd. In de Verenigde Staten heeft het Gap enseigne een iconische waarde.

altHet bekende en oer-Amerikaanse kledingbedrijf Gap lanceert vandaag zijn webshop in 55 landen buiten de Verenigde Staten. Tegen het einde van 2010 moet het mogelijk zijn om online Gap-kleren te bestellen vanuit België en Nederland. De tweede grootste kledingretailer maakt daarmee zijn intrede in ons land.


De internationale webshop laat toe om alle merken van Gap via het internet aan te schaffen.  Vanaf heden is de webwinkel ook beschikbaar in 55 andere landen, zoals Australië, China, Turkije en Zwitserland. Naar het einde van het jaar toe zullen daar nog tien landen bijkomen, waaronder België en Nederland. Tot nu toe heeft Gap geen eigen verkooppunten in ons land. Gap is vooral bekend van de merken Old Navy en Banana Republic. Daarnaast zijn er nog de lijnen Piperlime en Athleta.alt

 

Gap ontstond in 1969, toen de eerste winkel tijdens de 'Summer of love' door het koppel Fischer werd geopend in San Francisco. Ondertussen is de zaak uitgegroeid tot de op een na grootste confectieretailer in de wereld. Lange tijd is Gap de grootste geweest, maar het bedrijf werd onlangs ingehaald door het Spaanse Inditex. Gap Inc. stelt ruim 135 000 werknemers tewerk en bezit meer dan 3 500 winkels wereldwijd. In de Verenigde Staten heeft het Gap enseigne een iconische waarde.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Beslist.nl start met uitrol nieuw bedrijfsmodel

11/07/2017

Beslist.nl heeft zijn eerste stappen gezet richting nieuw bedrijfsmodel. Daarin gaat de vergelijkingssite verder als een online marktplaats, in plaats van een pure prijsvergelijker.

Bpost toont interesse in Bubble Post

07/07/2017

Bpost wil volgens anonieme bronnen het Gentse koeriersbedrijf Bubble Post inlijven. Dat levert pakjes in het centrum van steden, waarbij het gebruik maakt van fietskoeriers. Bubble Post wil het nieuws niet bevestigen, maar zegt wel op zoek te zijn naar externe partners.

Ook Alibaba lanceert eigen intelligente speaker

05/07/2017

Na Amazon, Apple en Google ziet nu ook het Chinese Alibaba graten in de markt van de intelligente speakers. De speaker van Alibaba is bovendien een stuk goedkoper dan die van zijn concurrenten. Een beperkte groep mag het toestel alvast een maand uittesten.

Bol.com breidt servicepunten bij Albert Heijn uit

03/07/2017

Bol.com is bij drie Nederlandse vestigingen van Albert Heijn gestart met een pilootproject, waarbij de servicepunten in de supermarkten uitgebreid worden met een extra balie. Daar kunnen klanten onder andere terecht met hun vragen.

Coolblue rolt eigen witgoedlevering uit in Vlaanderen

28/06/2017

Coolblue lanceert CoolblueBezorgt, de eigen dienst waarmee het witgoedbestellingen voortaan zal leveren aan haar klanten, nu ook in België. De webshop hoopt zo meer grip te krijgen op de 'last mile delivery' van grote pakketten.

Media-Saturn wil aankoop Redcoon ongedaan laten maken

27/06/2017

Media-Saturn heeft een bijzondere strategie aangenomen om de verliezen vanuit de webwinkel Redcoon, die het in 2011 aankocht, te laten verdwijnen. Het heeft een rechtszaak aangespannen om de overname met terugwerkende kracht ongedaan te laten maken.

Back to top