HelloFresh gaat dialoog aan met kritische blogger

HelloFresh gaat dialoog aan met kritische blogger

De online verkoper van maaltijdboxen HelloFresh heeft een Nederlandse blogger uitgenodigd om samen een gesprek aan te gaan. Dat deden ze nadat hij online flink wat kritiek had geuit op het bedrijf.

 

Bestookt met mails en via telefoon

Blogger Sidney Vollmer plaatste enkele dagen geleden een tekst online waarin hij stevig uithaalt naar HelloFresh. Zo stelt hij dat hij meermaals te maken had met onverse producten in zijn maaltijdpakketten. Bovendien beschrijft hij hoe het bijzonder moeilijk was om van HelloFresh af te geraken, nadat hij al was uitgeschreven.

 

Zo stelt hij dat hij meerdere mails kreeg van het bedrijf met pogingen om hem toch opnieuw te bekeren en dat ze ook een aantal keer rechtstreeks naar hem telefoneerden. De blog werd ondertussen al meer dan 200.000 keer gelezen en flink gedeeld op sociale media.

 

HelloFresh heeft daarom besloten om de blogger uit te nodigen op kantoor in Amsterdam, om "mee te denken over een verbetering van de klantervaring".

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Filet Pur: Smeuïg leesvoer op vrijdag

03/11/2017

De ene worst is de andere niet, cake wordt een luxeproduct, en wraak is een koude schotel die door merkfabrikanten wordt geserveerd om retailers een hak te zetten. Het weekoverzicht van RetailDetail Food heeft nog meer lekkers in petto!

Aandeel HelloFresh houdt stand op eerste dag

02/11/2017

Het aandeel van maaltijdboxverkoper HelloFresh heeft op zijn eerste dag op de beurs van Frankfurt stand weten te houden. De huidige prijs schommelt rond 10,50 euro.

Maaltijdboxen nog geen groot succes in Vlaanderen

02/11/2017

Steeds meer supermarkten lanceren hun eigen maaltijdbox om de concurrentie aan te gaan met online spelers als HelloFresh, maar in Vlaanderen blijken die maaltijdboxen nog niet echt door te breken.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Back to top