HelloFresh gaat dialoog aan met kritische blogger | RetailDetail

HelloFresh gaat dialoog aan met kritische blogger

HelloFresh gaat dialoog aan met kritische blogger

De online verkoper van maaltijdboxen HelloFresh heeft een Nederlandse blogger uitgenodigd om samen een gesprek aan te gaan. Dat deden ze nadat hij online flink wat kritiek had geuit op het bedrijf.

 

Bestookt met mails en via telefoon

Blogger Sidney Vollmer plaatste enkele dagen geleden een tekst online waarin hij stevig uithaalt naar HelloFresh. Zo stelt hij dat hij meermaals te maken had met onverse producten in zijn maaltijdpakketten. Bovendien beschrijft hij hoe het bijzonder moeilijk was om van HelloFresh af te geraken, nadat hij al was uitgeschreven.

 

Zo stelt hij dat hij meerdere mails kreeg van het bedrijf met pogingen om hem toch opnieuw te bekeren en dat ze ook een aantal keer rechtstreeks naar hem telefoneerden. De blog werd ondertussen al meer dan 200.000 keer gelezen en flink gedeeld op sociale media.

 

HelloFresh heeft daarom besloten om de blogger uit te nodigen op kantoor in Amsterdam, om "mee te denken over een verbetering van de klantervaring".

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

HelloFresh verhoogt omzetprognose

14/05/2018

HelloFresh trekt zijn verwachtingen voor 2018 op: het bedrijf verwacht in 2018 tot 35% te groeien (eerder was dat maximum 30%) dankzij positieve cijfers in de Verenigde Staten, inmiddels de grootste markt voor de Duitsers.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Filet Pur: Een geniaal tactisch rampenplan

11/05/2018

De toekomst van de foodsector zit in een zak, niet in een doos. En smaakt naar de zee. Inderdaad, brugdagen tellen niet bij RetailDetail Food. Hier is dan ook ons korte maar daarom niet minder urgente FMCG-weekoverzicht!

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.

Albert Heijn breidt Allerhandebox uit, Delhaize start met HelloFresh

08/05/2018

Albert Heijn en Delhaize zetten verder in op maaltijdboxen: terwijl AH's Allerhande vanaf morgen tal van extra bestelmogelijkheden biedt, gaat Delhaize dozen van HelloFresh aanbieden. 

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.