HelloFresh gaat dialoog aan met kritische blogger

HelloFresh gaat dialoog aan met kritische blogger

De online verkoper van maaltijdboxen HelloFresh heeft een Nederlandse blogger uitgenodigd om samen een gesprek aan te gaan. Dat deden ze nadat hij online flink wat kritiek had geuit op het bedrijf.

 

Bestookt met mails en via telefoon

Blogger Sidney Vollmer plaatste enkele dagen geleden een tekst online waarin hij stevig uithaalt naar HelloFresh. Zo stelt hij dat hij meermaals te maken had met onverse producten in zijn maaltijdpakketten. Bovendien beschrijft hij hoe het bijzonder moeilijk was om van HelloFresh af te geraken, nadat hij al was uitgeschreven.

 

Zo stelt hij dat hij meerdere mails kreeg van het bedrijf met pogingen om hem toch opnieuw te bekeren en dat ze ook een aantal keer rechtstreeks naar hem telefoneerden. De blog werd ondertussen al meer dan 200.000 keer gelezen en flink gedeeld op sociale media.

 

HelloFresh heeft daarom besloten om de blogger uit te nodigen op kantoor in Amsterdam, om "mee te denken over een verbetering van de klantervaring".

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Euro Shoe Group heeft al sinds 2004 akkoord over nachtwerk

11/09/2017

De Belgische Euro Shoe Group, het bedrijf achter winkelketen Bristol, zegt de heisa rond nachtwerk niet helemaal te begrijpen, aangezien het zelf al sinds 2004 een akkoord heeft met de vakbonden op dat vlak.

Cook & Serve komt met eigen webshop

30/08/2017

Kookwinkelketen Cook & Serve heeft een eigen webshop opgestart, die klanten de keuze geeft tussen afhalen in één van de zeven winkels of levering aan huis.

Alibaba zet miljarden in op fysieke winkels

28/08/2017

De Chinese e-commerceholding Alibaba heeft de afgelopen twee jaar bijna zeven miljard euro geïnvesteerd in fysieke retail. Met Hema Xiansheng heeft ze al dertien eigen supermarkten en in januari kocht ze ook luxewarenhuis Intime.

Beursgang HelloFresh in september

25/08/2017

In september lijkt de beursgang van HelloFresh er dan eindelijk toch te komen. De maaltijdboxenverkoper wil al twee jaar naar de beurs trekken en nu zegt CEO Dominik Richter dat het bijna zover is.

Belgische webshop Wehkamp komt voorlopig niet terug

18/08/2017

Het Nederlandse Wehkamp had van 2014 tot eind vorig jaar een webshop in België, maar sloot die "tijdelijk". Nu laat het online warenhuis echter verstaan dat het voorlopig gaat focussen op de Nederlandse markt.

Filet Pur: Een soufflé van windeieren

18/08/2017

De excuses raken op bij Delhaize, en het geduld is op bij Dick Boer, zo leerden we afgelopen week. Nee, het is daar niet bepaald koek en ei. Maar elders ook niet. Hier is het zonnige nieuwsoverzicht van RetailDetail Food! 

Back to top