Hunkemöller breidt app uit

Hunkemöller breidt app uit

Het Nederlandse Hunkemöller heeft zijn mobiele app vernieuwd en kan voortaan klanten promoties en berichten sturen op basis van persoonlijke voorkeuren of historische aankopen. Zo wil moet het gebruik van de app gestimuleerd worden.

Aanbiedingen op basis van voorkeuren

"De vernieuwde versie van de mobile app sluit goed aan bij onze CRM-strategie om onze klanten meer relevantie te bieden met op maat gesneden aanbiedingen. De nieuwe app stelt ons in staat om dat nu te doen op basis van klantvoorkeuren, aankoopgedrag én locatie. Het mobiele kanaal is van groot belang voor een goed bereik onder onze doelgroep van jonge vrouwen", zegt Robbert Visser, CRM Manager van Hunkemöller.

 

Naast de nieuwe mogelijkheden om te communiceren werd het design ook volledig aangepast met meer aandacht voor merkbeleving, personalisatie en een goede gebruikerservaring. Twee jaar geleden lanceerde Hunkemöller ook al een 'mobile loyalty'-programma in de Benelux. De voorbije jaren werden er al enkele functies toegevoegd aan de app, zoals locatie-gebaseerde communicatie. Met de vernieuwing van zijn app neemt Hunkemöller nu de volgende stap in het ontwikkelen van de mobiele communicatie met zijn klanten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Modeplatform About You van start in Nederland en België

11/10/2017

Dinsdag is de Duitse modewebshop About You officieel gelanceerd in België en Nederland. About You, de tweede grootste online moderetailer in Europa, was eerder al wel onofficieel actief in Nederland.

Parcify levert met kajaks in Amsterdam

26/09/2017

Het Belgische koerierbedrijf Parcify probeert in Amsterdam pakketjes te leveren met kajaks en paddle boards. Het wil er de 'last mile' van de levering over het water voeren, omdat dit ecologischer en betrouwbaarder zou zijn.

Euro Shoe Group heeft al sinds 2004 akkoord over nachtwerk

11/09/2017

De Belgische Euro Shoe Group, het bedrijf achter winkelketen Bristol, zegt de heisa rond nachtwerk niet helemaal te begrijpen, aangezien het zelf al sinds 2004 een akkoord heeft met de vakbonden op dat vlak.

Cook & Serve komt met eigen webshop

30/08/2017

Kookwinkelketen Cook & Serve heeft een eigen webshop opgestart, die klanten de keuze geeft tussen afhalen in één van de zeven winkels of levering aan huis.

Back to top