Hunkemöller breidt app uit | RetailDetail

Hunkemöller breidt app uit

Hunkemöller breidt app uit

Het Nederlandse Hunkemöller heeft zijn mobiele app vernieuwd en kan voortaan klanten promoties en berichten sturen op basis van persoonlijke voorkeuren of historische aankopen. Zo wil moet het gebruik van de app gestimuleerd worden.

Aanbiedingen op basis van voorkeuren

"De vernieuwde versie van de mobile app sluit goed aan bij onze CRM-strategie om onze klanten meer relevantie te bieden met op maat gesneden aanbiedingen. De nieuwe app stelt ons in staat om dat nu te doen op basis van klantvoorkeuren, aankoopgedrag én locatie. Het mobiele kanaal is van groot belang voor een goed bereik onder onze doelgroep van jonge vrouwen", zegt Robbert Visser, CRM Manager van Hunkemöller.

 

Naast de nieuwe mogelijkheden om te communiceren werd het design ook volledig aangepast met meer aandacht voor merkbeleving, personalisatie en een goede gebruikerservaring. Twee jaar geleden lanceerde Hunkemöller ook al een 'mobile loyalty'-programma in de Benelux. De voorbije jaren werden er al enkele functies toegevoegd aan de app, zoals locatie-gebaseerde communicatie. Met de vernieuwing van zijn app neemt Hunkemöller nu de volgende stap in het ontwikkelen van de mobiele communicatie met zijn klanten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.

Ex-klanten Neckermann worden geconfronteerd met oude facturen

05/04/2018

Heel wat oude klanten van postorderbedrijf Neckermann hebben de voorbije dagen plots een factuur in de bus gekregen, waarbij bedragen worden verhaald van bestellingen van tot wel dertig jaar terug.

Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.

Producten vaak goedkoper op Amazon dan bij Nederlandse concurrenten

03/04/2018

Producten die zowel in Nederlandse webshops als op Amazon.de te koop zijn, zijn in ongeveer de helft van de gevallen goedkoper bij Amazon. Niet alleen is er de concurrentie van Amazon.de, er gaan ook geruchten dat Amazon.nl en Amazon.be actiever worden.