Hunkemöller laat klanten items reserveren via app | RetailDetail

Hunkemöller laat klanten items reserveren via app

Hunkemöller laat klanten items reserveren via app

In de nieuwe app van lingerieketen Hunkemöller is het mogelijk om kledingstukken te reserveren in een fysieke vestiging. Die zullen dan maximaal vier dagen opzij gelegd worden door het winkelpersoneel.

Link naar webshop

Klanten kunnen via de app de beschikbaarheid van een product nagaan in een winkel en vervolgens reserveren, zodat ze de mogelijkheid hebben om het nog te passen in een winkel. Ook in de vestigingen komt de app van pas: wie een prijskaartje scant, wordt doorgelinkt naar de productpagina op de webshop en kan zo onmiddellijk extra informatie krijgen. Wie dat wil kan vervolgens ook online bestellen, als bijvoorbeeld de juiste maat niet beschikbaar is in de winkel.

 

De app is beschikbaar voor zowel iPhone als Android en wordt aangeboden in Nederland, Duitsland, België, Luxemburg, Frankrijk, Oostenrijk, Zweden, Denemarken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.