Hunkemöller laat klanten items reserveren via app | RetailDetail

Hunkemöller laat klanten items reserveren via app

Hunkemöller laat klanten items reserveren via app

In de nieuwe app van lingerieketen Hunkemöller is het mogelijk om kledingstukken te reserveren in een fysieke vestiging. Die zullen dan maximaal vier dagen opzij gelegd worden door het winkelpersoneel.

Link naar webshop

Klanten kunnen via de app de beschikbaarheid van een product nagaan in een winkel en vervolgens reserveren, zodat ze de mogelijkheid hebben om het nog te passen in een winkel. Ook in de vestigingen komt de app van pas: wie een prijskaartje scant, wordt doorgelinkt naar de productpagina op de webshop en kan zo onmiddellijk extra informatie krijgen. Wie dat wil kan vervolgens ook online bestellen, als bijvoorbeeld de juiste maat niet beschikbaar is in de winkel.

 

De app is beschikbaar voor zowel iPhone als Android en wordt aangeboden in Nederland, Duitsland, België, Luxemburg, Frankrijk, Oostenrijk, Zweden, Denemarken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.

Ex-klanten Neckermann worden geconfronteerd met oude facturen

05/04/2018

Heel wat oude klanten van postorderbedrijf Neckermann hebben de voorbije dagen plots een factuur in de bus gekregen, waarbij bedragen worden verhaald van bestellingen van tot wel dertig jaar terug.

Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.

Producten vaak goedkoper op Amazon dan bij Nederlandse concurrenten

03/04/2018

Producten die zowel in Nederlandse webshops als op Amazon.de te koop zijn, zijn in ongeveer de helft van de gevallen goedkoper bij Amazon. Niet alleen is er de concurrentie van Amazon.de, er gaan ook geruchten dat Amazon.nl en Amazon.be actiever worden.