Jumbo lanceert Grootvoordeelpakken | RetailDetail

Jumbo lanceert Grootvoordeelpakken

Jumbo lanceert Grootvoordeelpakken

Supermarktketen Jumbo komt op de proppen met Grootvoordeelpakken. Dat zijn grote verpakkingen van producten die klanten vaak nodig hebben, maar die onhandig zijn om in de winkel aan te kopen. De Grootvoordeelpakken worden dan ook enkel online verkocht.

 

Eerste keer enkel online

Het assortiment van de Grootvoordeelpakken, dat momenteel te vinden is op de website van Jumbo, bestaat onder andere uit pampers, frisdrank, chips, vaatwastabletten, wasmiddel, wijnen en diepvriesproducten van Mora. Daarbij gaat het steeds om grote pakketten. Zo kan je tegen een voordelige prijs 20 pakken chips, 24 blikjes Red Bull en 5 flacons wasmiddel kopen.

 

Het is de eerste keer dat de supermarktketen bepaalde producten enkel online verkoopt, al gaat het hier natuurlijk nog steeds over producten die ook in de winkels te vinden zijn, maar de aanbieding is enkel online te vinden.

 

Jumbo is nog maar anderhalf jaar aan de slag met zijn online verkoop, en is nog steeds bezig met het uitbreiden van de online formule en het neerpoten van afhaalpunten voor online bestellingen. Bij de start van de webshop bood Jumbo onmiddellijk 20.000 producten aan, wat volgens de keten het grootste online assortiment is.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Takeaway.com neemt Oost-Europese concurrenten over

23/02/2018

Fastfoodleveraar Takeaway.com heeft zijn Bulgaarse sectorgenoot BGmenu en het Roemeense Oliviera overgekocht en komt zo weer een stap dichter bij zijn doel Europees marktleider te worden.

“We zien platformen als de toekomst van retail” (Jan Huysmans, bol.com)

22/02/2018

Steeds meer retailers bieden hun producten aan op online marktplaatsen, naast hun eigen webshop: zo profiteren ze van e-commerce expertise en een groter bereik. Een succesformule die ook bij bol.com aan hoog tempo groeit.

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Filet Pur: Er staat een olifant aan de kassa

16/02/2018

Hoe de Spaanse voedingsindustrie zich van haar mooiste zijde laat kennen, waarom de foodconcurrentie naar ongekende hoogten stijgt en tegen wanneer de job van kassamedewerker verdwijnt? Dat vertelt het ongezouten weekoverzicht van RetailDetail Food!

Chinese e-commerce kent opnieuw sterke groei

09/02/2018

De Chinese online markt is vorig jaar opnieuw sterk gestegen: ten opzichte van 2016 is er sprake van een groei van maar liefst 32%. China blijft zo een uitschieter op vlak van e-commerce.

Europese Unie schaft geoblocking af

07/02/2018

Consumenten mogen niet meer automatisch worden omgeleid of geblokkeerd als ze naar een buitenlandse site surfen. Het Europees Parlement heeft daarover overeenstemming bereikt, het verbod treedt wellicht dit jaar in werking.

Back to top