Juttu lanceert online shop

Juttu lanceert online shop

Winkelketen Juttu, het nieuwe concept van het bedrijf achter A.S. Adventure, lanceert vandaag een eigen webwinkel. Bovendien werd de hele website ineens volledig mee vernieuwd.

Doorbladeren als magazine

Juttu wil dat de nieuwe website wordt doorbladerd als een magazine, waarbij de bezoeker inspiratie kan opdoen. De website is ook dan verdeeld in verschillende rubrieken, zoals mode, eten en decoratie. Er zullen ook regelmatig interviews en columns verschijnen.

 

Op de webshop kunnen alle producten van Juttu bekeken worden, maar niet elk product wordt ook online verkocht. Een deel van het assortiment kan de volgende dag al aan huis geleverd worden, terwijl de levertijd van andere items 3 tot 5 werkdagen is, omdat die vanuit lokale winkels worden verzonden en niet vanuit de webshop.

 

Juttu werd eind vorig jaar gelanceerd door een team binnen A.S. Adventure. Daarbij werd er een nieuw concept gecreëerd voor merken die niet meteen binnen het concept van A.S. Adventure passen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Is gratis thuislevering met uitsterven bedreigd?

15/12/2017

Met het stijgend aantal online bestellingen, groeit ook de druk op de logistieke sector. Gratis thuislevering is niet lang meer vol te houden, meent onderzoeksbureau ECC Köln. In plaats daarvan moeten meer flexibele opties komen. 

 

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Storesquare zet zijn zinnen op Nederland, met steun van ING

14/12/2017

Storesquare, het Belgische e-commerceplatform voor en door lokale handelaars, gaat binnenkort ook in Nederland van start. Het platform verwelkomt daartoe ook een nieuwe aandeelhouder: ING.

Directie Bol.com weer voltallig met Google-marketeer

11/12/2017

Op 1 maart 2018 start Boukje Taphoorn als de nieuwe marketingdirecteur van Bol.com. De vorige CMO, Margaret Versteden, heeft haar functie ingewisseld voor een rol als directeur winkels bij het online warenhuis.

 

Amazon Echo nu ook verkrijgbaar in Benelux

11/12/2017

Amazon heeft bekend gemaakt dat het zijn slimme luidspreker Amazon Echo voortaan gaat leveren aan 28 nieuwe landen, waaronder België en Nederland. Ook de eigen muziekstreamingdienst wordt hier gelanceerd.

Luxeproducenten mogen handelaars verbieden op Amazon te verkopen

07/12/2017

Producenten van luxeproducten mogen handelaars verbieden om hun waren aan te bieden op online marktplaatsen als Amazon. Dat heeft het Europese Hof van Justitie beslist, na een rechtszaak door cosmeticaproducent Coty.

Back to top