Juttu wint bpost Omnichannel Award 2017

Juttu wint bpost Omnichannel Award 2017

Op het Omnichannel Congress van RetailDetail, dat vandaag plaatsvond in Urban City Antwerpen, heeft Juttu de bpost Omnichannel Award 2017 gewonnen. Naast Juttu waren de genomineerden dit jaar Hunkemöller en Media Markt

Brug tussen offline en online

Met de bpost Omnichannel Award willen RetailDetail en bpost retailers bekronen die uitblinken in het integreren van de verschillende kanalen, en die een brug weten te slaan tussen online en offline. 

 

Multimerkenretailer Juttu doet dat door in alles de klant centraal te stellen, want de klant denkt niet in kanalen maar geeft om beleving. Het Juttu-concept biedt over alle kanalen heen een ervaring zoals je een magazine leest – verleidend, verrijkend en inspirerend. Die aanpak heeft het publiek op het Omnichannel Congress overtuigd. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Euro Shoe Group heeft al sinds 2004 akkoord over nachtwerk

11/09/2017

De Belgische Euro Shoe Group, het bedrijf achter winkelketen Bristol, zegt de heisa rond nachtwerk niet helemaal te begrijpen, aangezien het zelf al sinds 2004 een akkoord heeft met de vakbonden op dat vlak.

Bpost start modernisering Press Shop en Relay

31/08/2017

Eind 2017 begin 2018 start Bpost een grote moderniseringsoperatie bij zijn 216 vestigingen van Press Shop en Relay in ons land. Bedoeling: een “nieuw publiek lokken dat niet meer elke dag een krant of tijdschrift koopt, maar wel veel online consumeert”.

Cook & Serve komt met eigen webshop

30/08/2017

Kookwinkelketen Cook & Serve heeft een eigen webshop opgestart, die klanten de keuze geeft tussen afhalen in één van de zeven winkels of levering aan huis.

Alibaba zet miljarden in op fysieke winkels

28/08/2017

De Chinese e-commerceholding Alibaba heeft de afgelopen twee jaar bijna zeven miljard euro geïnvesteerd in fysieke retail. Met Hema Xiansheng heeft ze al dertien eigen supermarkten en in januari kocht ze ook luxewarenhuis Intime.

Belgische webshop Wehkamp komt voorlopig niet terug

18/08/2017

Het Nederlandse Wehkamp had van 2014 tot eind vorig jaar een webshop in België, maar sloot die "tijdelijk". Nu laat het online warenhuis echter verstaan dat het voorlopig gaat focussen op de Nederlandse markt.

Alibaba overstijgt de verwachtingen

17/08/2017

Het Chinese Alibaba heeft in het eerste kwartaal de verwachtingen van de analisten kunnen overtreffen, zowel op vlak van omzet als van winst. Die laatste verdubbelde zelfs ten opzichte van een jaar eerder.

Back to top