Juttu wint bpost Omnichannel Award 2017

Juttu wint bpost Omnichannel Award 2017

Op het Omnichannel Congress van RetailDetail, dat vandaag plaatsvond in Urban City Antwerpen, heeft Juttu de bpost Omnichannel Award 2017 gewonnen. Naast Juttu waren de genomineerden dit jaar Hunkemöller en Media Markt

Brug tussen offline en online

Met de bpost Omnichannel Award willen RetailDetail en bpost retailers bekronen die uitblinken in het integreren van de verschillende kanalen, en die een brug weten te slaan tussen online en offline. 

 

Multimerkenretailer Juttu doet dat door in alles de klant centraal te stellen, want de klant denkt niet in kanalen maar geeft om beleving. Het Juttu-concept biedt over alle kanalen heen een ervaring zoals je een magazine leest – verleidend, verrijkend en inspirerend. Die aanpak heeft het publiek op het Omnichannel Congress overtuigd. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Coolblue zoekt werknemers voor magazijn in Luik

17/03/2017

Op de website van Coolblue is momenteel een vacature te vinden voor een teamleider bezorging voor een magazijn in Luik. Daarmee worden de plannen van de Nederlandse webshop om de taalgrens over te steken nog concreter.

Bol.com lanceert augmented reality app voor meubels

16/03/2017

Bezoekers van bol.com die hun oogje hebben laten vallen op een bepaald meubelstuk, kunnen voortaan eerst uitproberen of dat wel in hun interieur past. De webwinkel heeft daarvoor een app met augmented reality uitgebracht.

Google: consument shopt specifieker

10/03/2017

Consumenten zoeken op het internet steeds specifieker om precies dat te vinden waarnaar ze op zoek zijn. Als het gaat om shoppen, kunnen retailers en producenten de consument helpen met zijn zoektocht én profiteren door hun onlinesales op te krikken.

Fietsenwinkel.nl wil omzet dit jaar verdubbelen

09/03/2017

De International Bike Group (IBG), het moederbedrijf van Fietsenwinkel.nl, wil dit jaar zijn omzet verdubbelen. In 2016 steeg de omzet al met 65 procent naar 40 miljoen euro, maar voor 2017 wordt er gemikt op ongeveer 85 miljoen euro.

Amazon Pantry komt naar België

09/03/2017

De Amerikaanse webshop Amazon lanceert in België Pantry, de boodschappendienst waarmee het een aanbod droge voeding aan huis levert. Voorlopig is er wel nog geen sprake van de lancering van Amazon Fresh.

Android Pay gelanceerd in België

07/03/2017

Google heeft zijn betaaloplossing Android Pay ook gelanceerd in België. De service is wel nog niet voor iedereen beschikbaar. Enkel klanten van BNP Paribas Fortis, Hello bank! en Fintro die beschikken over een kredietkaart, kunnen Android Pay gebruiken.

Back to top