Juttu wint bpost Omnichannel Award 2017

Juttu wint bpost Omnichannel Award 2017

Op het Omnichannel Congress van RetailDetail, dat vandaag plaatsvond in Urban City Antwerpen, heeft Juttu de bpost Omnichannel Award 2017 gewonnen. Naast Juttu waren de genomineerden dit jaar Hunkemöller en Media Markt

Brug tussen offline en online

Met de bpost Omnichannel Award willen RetailDetail en bpost retailers bekronen die uitblinken in het integreren van de verschillende kanalen, en die een brug weten te slaan tussen online en offline. 

 

Multimerkenretailer Juttu doet dat door in alles de klant centraal te stellen, want de klant denkt niet in kanalen maar geeft om beleving. Het Juttu-concept biedt over alle kanalen heen een ervaring zoals je een magazine leest – verleidend, verrijkend en inspirerend. Die aanpak heeft het publiek op het Omnichannel Congress overtuigd. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top