Juttu wint bpost Omnichannel Award 2017

Juttu wint bpost Omnichannel Award 2017

Op het Omnichannel Congress van RetailDetail, dat vandaag plaatsvond in Urban City Antwerpen, heeft Juttu de bpost Omnichannel Award 2017 gewonnen. Naast Juttu waren de genomineerden dit jaar Hunkemöller en Media Markt

Brug tussen offline en online

Met de bpost Omnichannel Award willen RetailDetail en bpost retailers bekronen die uitblinken in het integreren van de verschillende kanalen, en die een brug weten te slaan tussen online en offline. 

 

Multimerkenretailer Juttu doet dat door in alles de klant centraal te stellen, want de klant denkt niet in kanalen maar geeft om beleving. Het Juttu-concept biedt over alle kanalen heen een ervaring zoals je een magazine leest – verleidend, verrijkend en inspirerend. Die aanpak heeft het publiek op het Omnichannel Congress overtuigd. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Belangrijkste bedrijven Rocket Internet groeien verder

25/04/2017

De belangrijkste bedrijven van de Duitse incubator Rocket Internet zijn in 2016 verder blijven groeien op vlak van omzet. Daarnaast werd het verlies ook flink kleiner en Rocket Internet meent binnenkort zelfs winst te zullen maken.

Yannick Khayati: “Tactiek gaat voor op strategie bij behalen leads”

25/04/2017

Hoe realiseer je tegen de laagste kostprijs het hoogste aantal leads naar je website? Op het RetailDetail Congress in het voorprogramma #growthhacking hoor je er alles over.

 

Amazon denkt aan hyperloop voor same-day delivery

21/04/2017

Amazon is een samenwerking aangegaan met Hyperloop One, om te testen of een hyperloop kan worden ingezet om producten te vervoeren voor same-day delivery. De hyperloop is een idee van Tesla-oprichter Elon Musk.

Klanten bol.com kunnen kiezen voor bezorgabonnement

20/04/2017

Bol.com neemt een voorbeeld aan Amazon en lanceert een eigen bezorgabonnement voor Nederlandse klanten. Voor 14,99 euro per jaar worden meer dan 300.000 artikelen in de webshop altijd gratis aan huis geleverd.

UberEats breidt dienst uit in Brussel

18/04/2017

Uber gaat zijn UberEats-service in Brussel verder uitbreiden. Gebruikers kunnen hun maaltijden voortaan niet enkel thuis laten leveren, maar ook op het werk of zelfs in een park. Bestellingen kunnen ook verder op voorhand besteld worden.

Test-Aankoop vordert compensatie van Groupon voor luiers

13/04/2017

Test-Aankoop heeft groepskortingwebsite Groupon in gebreke gesteld in het dossier ‘Luierbox. De consumentenorganisatie eist voor elke gedupeerde consument de terugbetaling van de initiële som die aan Luierbox.be werd betaald voor de levering van luiers.

Back to top