Nieuw platform Mamahaves bundelt winkels voor moeders | RetailDetail

Nieuw platform Mamahaves bundelt winkels voor moeders

Nieuw platform Mamahaves bundelt winkels voor moeders

Met Mamahaves is er een nieuw platform opgestaan in België en Nederland, dat webshops voor moeders en gezinnen bundelt. Handelaars kunnen er hun producten te koop aanbieden vanaf 12,50 euro per maand.

 

Abonnementen

Mamahaves maakt deel uit van de Mama Media Group, die ook al sites als mamafamily.nl, ambitiousmama.nl en babybrabbel.nl uitbaat. Het heeft naar eigen zeggen een bereik van twee miljoen moeders per maand, zo schrijft Twinkle.

 

Handelaars die hun producten willen verkopen op Mamahaves kunnen daarbij kiezen uit verschillende abonnementsformules, die al beginnen vanaf 12,50 euro per maand. Afhankelijk van de formule die ze kiezen, kunnen ze aantal van hun producten promoten op de website, tot maximaal 9 producten. Iedere handelaar heeft daarnaast ook zijn eigen pagina op het platform.

 

Mamahaves stelt op zijn website dat het wel niet elke handelaar toelaat op het platform. Het wil daarbij selectief te werk gaan om de kwaliteit te garanderen, maar ook om voldoende ruimte te laten voor kleine en middelgrote bedrijven uit België en Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.