Nieuw platform Mamahaves bundelt winkels voor moeders

Nieuw platform Mamahaves bundelt winkels voor moeders

Met Mamahaves is er een nieuw platform opgestaan in België en Nederland, dat webshops voor moeders en gezinnen bundelt. Handelaars kunnen er hun producten te koop aanbieden vanaf 12,50 euro per maand.

 

Abonnementen

Mamahaves maakt deel uit van de Mama Media Group, die ook al sites als mamafamily.nl, ambitiousmama.nl en babybrabbel.nl uitbaat. Het heeft naar eigen zeggen een bereik van twee miljoen moeders per maand, zo schrijft Twinkle.

 

Handelaars die hun producten willen verkopen op Mamahaves kunnen daarbij kiezen uit verschillende abonnementsformules, die al beginnen vanaf 12,50 euro per maand. Afhankelijk van de formule die ze kiezen, kunnen ze aantal van hun producten promoten op de website, tot maximaal 9 producten. Iedere handelaar heeft daarnaast ook zijn eigen pagina op het platform.

 

Mamahaves stelt op zijn website dat het wel niet elke handelaar toelaat op het platform. Het wil daarbij selectief te werk gaan om de kwaliteit te garanderen, maar ook om voldoende ruimte te laten voor kleine en middelgrote bedrijven uit België en Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top