Nieuw platform Mamahaves bundelt winkels voor moeders

Nieuw platform Mamahaves bundelt winkels voor moeders

Met Mamahaves is er een nieuw platform opgestaan in België en Nederland, dat webshops voor moeders en gezinnen bundelt. Handelaars kunnen er hun producten te koop aanbieden vanaf 12,50 euro per maand.

 

Abonnementen

Mamahaves maakt deel uit van de Mama Media Group, die ook al sites als mamafamily.nl, ambitiousmama.nl en babybrabbel.nl uitbaat. Het heeft naar eigen zeggen een bereik van twee miljoen moeders per maand, zo schrijft Twinkle.

 

Handelaars die hun producten willen verkopen op Mamahaves kunnen daarbij kiezen uit verschillende abonnementsformules, die al beginnen vanaf 12,50 euro per maand. Afhankelijk van de formule die ze kiezen, kunnen ze aantal van hun producten promoten op de website, tot maximaal 9 producten. Iedere handelaar heeft daarnaast ook zijn eigen pagina op het platform.

 

Mamahaves stelt op zijn website dat het wel niet elke handelaar toelaat op het platform. Het wil daarbij selectief te werk gaan om de kwaliteit te garanderen, maar ook om voldoende ruimte te laten voor kleine en middelgrote bedrijven uit België en Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Euro Shoe Group heeft al sinds 2004 akkoord over nachtwerk

11/09/2017

De Belgische Euro Shoe Group, het bedrijf achter winkelketen Bristol, zegt de heisa rond nachtwerk niet helemaal te begrijpen, aangezien het zelf al sinds 2004 een akkoord heeft met de vakbonden op dat vlak.

Cook & Serve komt met eigen webshop

30/08/2017

Kookwinkelketen Cook & Serve heeft een eigen webshop opgestart, die klanten de keuze geeft tussen afhalen in één van de zeven winkels of levering aan huis.

Alibaba zet miljarden in op fysieke winkels

28/08/2017

De Chinese e-commerceholding Alibaba heeft de afgelopen twee jaar bijna zeven miljard euro geïnvesteerd in fysieke retail. Met Hema Xiansheng heeft ze al dertien eigen supermarkten en in januari kocht ze ook luxewarenhuis Intime.

Belgische webshop Wehkamp komt voorlopig niet terug

18/08/2017

Het Nederlandse Wehkamp had van 2014 tot eind vorig jaar een webshop in België, maar sloot die "tijdelijk". Nu laat het online warenhuis echter verstaan dat het voorlopig gaat focussen op de Nederlandse markt.

Alibaba overstijgt de verwachtingen

17/08/2017

Het Chinese Alibaba heeft in het eerste kwartaal de verwachtingen van de analisten kunnen overtreffen, zowel op vlak van omzet als van winst. Die laatste verdubbelde zelfs ten opzichte van een jaar eerder.

Aldi gaat in de Verenigde Staten aan huis leveren

16/08/2017

De Duitse discounter Aldi gaat vanaf deze maand via Instacart online bestellingen binnen het uur aan huis leveren in de Verenigde Staten. De reactie van Amazon? "Bij ons kan je vanaf nu binnen de twee minuten bestellingen komen ophalen."

Back to top