Nieuw platform Mamahaves bundelt winkels voor moeders | RetailDetail

Nieuw platform Mamahaves bundelt winkels voor moeders

Nieuw platform Mamahaves bundelt winkels voor moeders

Met Mamahaves is er een nieuw platform opgestaan in België en Nederland, dat webshops voor moeders en gezinnen bundelt. Handelaars kunnen er hun producten te koop aanbieden vanaf 12,50 euro per maand.

 

Abonnementen

Mamahaves maakt deel uit van de Mama Media Group, die ook al sites als mamafamily.nl, ambitiousmama.nl en babybrabbel.nl uitbaat. Het heeft naar eigen zeggen een bereik van twee miljoen moeders per maand, zo schrijft Twinkle.

 

Handelaars die hun producten willen verkopen op Mamahaves kunnen daarbij kiezen uit verschillende abonnementsformules, die al beginnen vanaf 12,50 euro per maand. Afhankelijk van de formule die ze kiezen, kunnen ze aantal van hun producten promoten op de website, tot maximaal 9 producten. Iedere handelaar heeft daarnaast ook zijn eigen pagina op het platform.

 

Mamahaves stelt op zijn website dat het wel niet elke handelaar toelaat op het platform. Het wil daarbij selectief te werk gaan om de kwaliteit te garanderen, maar ook om voldoende ruimte te laten voor kleine en middelgrote bedrijven uit België en Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.

Zo pakt Fun het artikelbeheer van de webshop aan

24/04/2018

Voor speelgoed- en feestwinkel Fun wordt e-commerce almaar belangrijker. De grootste uitdaging: de productspecificaties van het sterk groeiende en wisselende assortiment onderhouden. De oplossing: doorgedreven automatisering.

Ex-klanten Neckermann worden geconfronteerd met oude facturen

05/04/2018

Heel wat oude klanten van postorderbedrijf Neckermann hebben de voorbije dagen plots een factuur in de bus gekregen, waarbij bedragen worden verhaald van bestellingen van tot wel dertig jaar terug.

Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.