Pizza bestellen bij Domino’s kan nu ook via Twitter

Pizza bestellen bij Domino’s kan nu ook via Twitter

Vanaf vandaag kunnen Amerikaanse klanten van Domino's Pizza hun volgende bestelling doen via Twitter. Ze kunnen hun bestelling doorsturen naar de account van Domino's, maar als ook dat te veel moeite is volstaat zelfs enkel een pizza-icoontje.

#EasyOrder

Om van de dienst gebruik te maken moet klanten eerst een profiel aanmaken op de website van Domino's Pizza. Daar kunnen ze dan een Easy Order samenstellen, waarmee ze eenvoudig dezelfde bestelling opnieuw kunnen plaatsen. Voortaan kunnen ze dat dus ook doen via Twitter.

 

Het enige wat ze moeten doen is de hashtag #EasyOrder of de pizza-emoji sturen naar @Dominos op Twitter. Klanten krijgen dan een privé-bericht op Twitter met hun bestelling in en het enige wat ze moeten doen is de bestelling bevestigen.

 

Domino's Pizza zegt uitermate trots te zijn op de nieuwe service en stelt dat ze de tijd om een bestelling te plaatsen zo tot een absoluut minimum hebben weten te herleiden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Parcify levert met kajaks in Amsterdam

26/09/2017

Het Belgische koerierbedrijf Parcify probeert in Amsterdam pakketjes te leveren met kajaks en paddle boards. Het wil er de 'last mile' van de levering over het water voeren, omdat dit ecologisch en betrouwbaar zou zijn.

 

Euro Shoe Group heeft al sinds 2004 akkoord over nachtwerk

11/09/2017

De Belgische Euro Shoe Group, het bedrijf achter winkelketen Bristol, zegt de heisa rond nachtwerk niet helemaal te begrijpen, aangezien het zelf al sinds 2004 een akkoord heeft met de vakbonden op dat vlak.

Cook & Serve komt met eigen webshop

30/08/2017

Kookwinkelketen Cook & Serve heeft een eigen webshop opgestart, die klanten de keuze geeft tussen afhalen in één van de zeven winkels of levering aan huis.

Alibaba zet miljarden in op fysieke winkels

28/08/2017

De Chinese e-commerceholding Alibaba heeft de afgelopen twee jaar bijna zeven miljard euro geïnvesteerd in fysieke retail. Met Hema Xiansheng heeft ze al dertien eigen supermarkten en in januari kocht ze ook luxewarenhuis Intime.

Belgische webshop Wehkamp komt voorlopig niet terug

18/08/2017

Het Nederlandse Wehkamp had van 2014 tot eind vorig jaar een webshop in België, maar sloot die "tijdelijk". Nu laat het online warenhuis echter verstaan dat het voorlopig gaat focussen op de Nederlandse markt.

Alibaba overstijgt de verwachtingen

17/08/2017

Het Chinese Alibaba heeft in het eerste kwartaal de verwachtingen van de analisten kunnen overtreffen, zowel op vlak van omzet als van winst. Die laatste verdubbelde zelfs ten opzichte van een jaar eerder.

Back to top