Pizza bestellen bij Domino’s kan nu ook via Twitter

Pizza bestellen bij Domino’s kan nu ook via Twitter

Vanaf vandaag kunnen Amerikaanse klanten van Domino's Pizza hun volgende bestelling doen via Twitter. Ze kunnen hun bestelling doorsturen naar de account van Domino's, maar als ook dat te veel moeite is volstaat zelfs enkel een pizza-icoontje.

#EasyOrder

Om van de dienst gebruik te maken moet klanten eerst een profiel aanmaken op de website van Domino's Pizza. Daar kunnen ze dan een Easy Order samenstellen, waarmee ze eenvoudig dezelfde bestelling opnieuw kunnen plaatsen. Voortaan kunnen ze dat dus ook doen via Twitter.

 

Het enige wat ze moeten doen is de hashtag #EasyOrder of de pizza-emoji sturen naar @Dominos op Twitter. Klanten krijgen dan een privé-bericht op Twitter met hun bestelling in en het enige wat ze moeten doen is de bestelling bevestigen.

 

Domino's Pizza zegt uitermate trots te zijn op de nieuwe service en stelt dat ze de tijd om een bestelling te plaatsen zo tot een absoluut minimum hebben weten te herleiden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top