Pizza bestellen bij Domino’s kan nu ook via Twitter | RetailDetail

Pizza bestellen bij Domino’s kan nu ook via Twitter

Pizza bestellen bij Domino’s kan nu ook via Twitter

Vanaf vandaag kunnen Amerikaanse klanten van Domino's Pizza hun volgende bestelling doen via Twitter. Ze kunnen hun bestelling doorsturen naar de account van Domino's, maar als ook dat te veel moeite is volstaat zelfs enkel een pizza-icoontje.

#EasyOrder

Om van de dienst gebruik te maken moet klanten eerst een profiel aanmaken op de website van Domino's Pizza. Daar kunnen ze dan een Easy Order samenstellen, waarmee ze eenvoudig dezelfde bestelling opnieuw kunnen plaatsen. Voortaan kunnen ze dat dus ook doen via Twitter.

 

Het enige wat ze moeten doen is de hashtag #EasyOrder of de pizza-emoji sturen naar @Dominos op Twitter. Klanten krijgen dan een privé-bericht op Twitter met hun bestelling in en het enige wat ze moeten doen is de bestelling bevestigen.

 

Domino's Pizza zegt uitermate trots te zijn op de nieuwe service en stelt dat ze de tijd om een bestelling te plaatsen zo tot een absoluut minimum hebben weten te herleiden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.