Rechtstreeks ingrediënten bestellen voor recepten op Peapod

Rechtstreeks ingrediënten bestellen voor recepten op Peapod

De Amerikaanse online supermarkt Peapod , dochter van Ahold, heeft een samenwerking afgesloten met Whisk.com, waardoor klanten van de foodretailer rechtstreeks de ingrediënten van online recepten kunnen bestellen.

 

Winkelervaring eenvoudiger maken

Dankzij de samenwerking met Whisk.com krijgen klanten van Peapod toegang tot een slimme boodschappenlijst, die de nodige producten om een recept te maken zelf gaat zoeken in de webshop van Peapod. Klanten kunnen dat boodschappenlijstje daarna ook nog aanpassen waar ze dat nodig achten.

 

“Peapod draaide altijd al rond gemak en daarom zijn we blij om samen te werken met Whisk. Deze samenwerking maakt de winkelervaring van inspiratie naar levering aan huis nog naadlozer voor onze klanten”, zegt Carrie Bienkowski, chief marketing officer bij Peapod. “De slimme boodschappenlijst van Whisk maakt online shoppen eenvoudiger, waarbij klanten van Peapod online recepten kunnen kiezen en met een paar clicks de ingrediënten kan uploaden naar hun digitaal winkelkarretje.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Rocket Internet wil met Home24 naar de beurs

19/01/2018

Rocket Internet wil komende zomer zijn meubelwebwinkel Home24 naar de beurs brengen. De komende maanden zal er dan ook hard gewerkt worden aan het opkuisen van de cijfers van de webshop.

Lidl schroeft Amerikaanse ambitie terug

18/01/2018

Lidl hoopte tegen deze zomer een honderdtal vestigingen te hebben in de Verenigde Staten, maar nu moet de discountketen zijn ambitie voor het eerste jaar over de plas terugschroeven. Momenteel hebben de Duitsers 49 vestigingen in de Verenigde Staten.

Nutella eet Amerikaanse chocoladetak Nestlé op

17/01/2018

Nestlé heeft in Ferrero een koper gevonden voor zijn Amerikaanse chocolade-afdeling. Voor 2,4 miljard euro wordt de producent van Nutella de derde grootste chocoladeproducent ter wereld en kan Nestlé zich in de VS op gezondere producten gaan concentreren.

Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Bpost koopt Nederlandse verslogistieker Leen Menken

11/01/2018

Belgisch postbedrijf Bpost verstevigt zijn greep op de Nederlandse markt met de overname van Leen Menken, een logistiekverlener gespecialiseerd in vers en voeding. Onder meer HelloFresh en Bloomon doen beroep op het logistiekbedrijf.

“Ferrero dicht bij overname Amerikaanse chocoladetak Nestlé”

11/01/2018

Er is een deal in de maak tussen het Italiaanse Ferrero en het Zwitserse Nestlé over de Amerikaanse chocoladeactiviteiten van die laatste. De producent van o.a. Nutella en Tictac zou 2,8 miljard dollar betalen voor merken als Butterfinger en Baby Ruth.

Back to top