Schoenen Torfs nu ook te vinden op bol.com

Schoenen Torfs nu ook te vinden op bol.com

Bol.com biedt sinds vandaag handtassen en andere lederwaren aan en werkt daarvoor samen met Schoenen Torfs en enkele kleinere ondernemingen.

"Blijven evolueren"

Het nieuwe assortiment bestaat uit handtassen lederwaren van een tachtigtal merken, waaronder Guess, Cowboybags en TOV Essentials. Het totale assortiment van Bol.com bestaat momenteel al uit meer dan negen miljoen artikels.

 

"De samenwerking tussen bol.com en Schoenen Torfs is alweer een nieuwe stap in de toekomst. Niemand weet écht hoe deze toekomst voor klassieke retailers als Schoenen Torfs zal evolueren. Wij zijn er in ieder geval van overtuigd dat we alert moeten blijven en moeten durven inzetten op nieuwe allianties en andere vormen van samenwerking met diverse partijen", aldus marketingmanager Barbara Torfs.

 

Meer dan 400 Belgische ondernemers bij Bol.com

De Nederlandse online retailer stelt zijn website sinds september 2014 open voor Belgische ondernemers. Sindsdien hebben meer dan 400 Belgische bedrijven zich bij Bol.com aangesloten.

 

"Het gaat om grote partners zoals Schoenen Torfs, maar eveneens kleinere ondernemers die hun omzet kunnen vergroten door hun artikelen ook via bol.com te verkopen. Dankzij deze samenwerkingen en het uitbreiden van ons aanbod in het lifestylesegment verbeteren we continu onze winkel voor onze klanten", stelt Jan Huysmans, directeur voor België bij Bol.com.

 

Om die externe verkopers nog beter te ondersteunen kunnen partners sinds kort gebruik maken van de verzendservice van bol.com. Vanaf begin 2016 zullen ze zelfs hun volledige fulfilment kunnen uitbesteden aan het Nederlandse bedrijf.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Alibaba onthult zijn hightech winkel van de toekomst

24/11/2017

De geautomatiseerde supermarkten van Amazon Go zijn er nog niet of Alibaba heeft er al een antwoord op klaar. Alibaba presenteert Tmall Supermart, een supermarkt boordevol technologie: van virtuele paskamers tot gezichtsherkenning.

Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Back to top