Schoenen Torfs nu ook te vinden op bol.com | RetailDetail

Schoenen Torfs nu ook te vinden op bol.com

Schoenen Torfs nu ook te vinden op bol.com

Bol.com biedt sinds vandaag handtassen en andere lederwaren aan en werkt daarvoor samen met Schoenen Torfs en enkele kleinere ondernemingen.

"Blijven evolueren"

Het nieuwe assortiment bestaat uit handtassen lederwaren van een tachtigtal merken, waaronder Guess, Cowboybags en TOV Essentials. Het totale assortiment van Bol.com bestaat momenteel al uit meer dan negen miljoen artikels.

 

"De samenwerking tussen bol.com en Schoenen Torfs is alweer een nieuwe stap in de toekomst. Niemand weet écht hoe deze toekomst voor klassieke retailers als Schoenen Torfs zal evolueren. Wij zijn er in ieder geval van overtuigd dat we alert moeten blijven en moeten durven inzetten op nieuwe allianties en andere vormen van samenwerking met diverse partijen", aldus marketingmanager Barbara Torfs.

 

Meer dan 400 Belgische ondernemers bij Bol.com

De Nederlandse online retailer stelt zijn website sinds september 2014 open voor Belgische ondernemers. Sindsdien hebben meer dan 400 Belgische bedrijven zich bij Bol.com aangesloten.

 

"Het gaat om grote partners zoals Schoenen Torfs, maar eveneens kleinere ondernemers die hun omzet kunnen vergroten door hun artikelen ook via bol.com te verkopen. Dankzij deze samenwerkingen en het uitbreiden van ons aanbod in het lifestylesegment verbeteren we continu onze winkel voor onze klanten", stelt Jan Huysmans, directeur voor België bij Bol.com.

 

Om die externe verkopers nog beter te ondersteunen kunnen partners sinds kort gebruik maken van de verzendservice van bol.com. Vanaf begin 2016 zullen ze zelfs hun volledige fulfilment kunnen uitbesteden aan het Nederlandse bedrijf.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.