Schoenen Torfs nu ook te vinden op bol.com

Schoenen Torfs nu ook te vinden op bol.com

Bol.com biedt sinds vandaag handtassen en andere lederwaren aan en werkt daarvoor samen met Schoenen Torfs en enkele kleinere ondernemingen.

"Blijven evolueren"

Het nieuwe assortiment bestaat uit handtassen lederwaren van een tachtigtal merken, waaronder Guess, Cowboybags en TOV Essentials. Het totale assortiment van Bol.com bestaat momenteel al uit meer dan negen miljoen artikels.

 

"De samenwerking tussen bol.com en Schoenen Torfs is alweer een nieuwe stap in de toekomst. Niemand weet écht hoe deze toekomst voor klassieke retailers als Schoenen Torfs zal evolueren. Wij zijn er in ieder geval van overtuigd dat we alert moeten blijven en moeten durven inzetten op nieuwe allianties en andere vormen van samenwerking met diverse partijen", aldus marketingmanager Barbara Torfs.

 

Meer dan 400 Belgische ondernemers bij Bol.com

De Nederlandse online retailer stelt zijn website sinds september 2014 open voor Belgische ondernemers. Sindsdien hebben meer dan 400 Belgische bedrijven zich bij Bol.com aangesloten.

 

"Het gaat om grote partners zoals Schoenen Torfs, maar eveneens kleinere ondernemers die hun omzet kunnen vergroten door hun artikelen ook via bol.com te verkopen. Dankzij deze samenwerkingen en het uitbreiden van ons aanbod in het lifestylesegment verbeteren we continu onze winkel voor onze klanten", stelt Jan Huysmans, directeur voor België bij Bol.com.

 

Om die externe verkopers nog beter te ondersteunen kunnen partners sinds kort gebruik maken van de verzendservice van bol.com. Vanaf begin 2016 zullen ze zelfs hun volledige fulfilment kunnen uitbesteden aan het Nederlandse bedrijf.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Bpost koopt Nederlandse verslogistieker Leen Menken

11/01/2018

Belgisch postbedrijf Bpost verstevigt zijn greep op de Nederlandse markt met de overname van Leen Menken, een logistiekverlener gespecialiseerd in vers en voeding. Onder meer HelloFresh en Bloomon doen beroep op het logistiekbedrijf.

Online meubelwinkel Flinders groeit naar 15 miljoen euro

04/01/2018

De omzet van online meubelverkoper Flinders, die ook een winkel heeft in Zaandam, heeft het voorbije boekjaar de grens van 15 miljoen euro doorbroken. Dat is een groei van 39 procent ten opzichte van een jaar eerder.

Amazon neemt startup Blink over

26/12/2017

Amazon heeft de Amerikaanse startup Blink overgenomen. Die begon in 2014 als een bedrijf dat via wifi verbonden bewakingscamera’s maakt, maar het lanceerde vorige week ook een deurbel met ingebouwde camera.

Belgische app wil duty-free winkelen eenvoudiger maken

26/12/2017

De Brusselse startup ZappTax wil met de hulp van een nieuwe app duty-free winkelen eenvoudiger maken voor niet-Europese consumenten, zodat die sneller de btw kunnen terugbetaald krijgen aan het einde van hun reis.

Kerstboodschap Belgische retailers: "Koop Belgisch"

19/12/2017

Koop Belgisch, roepen enkele Belgische retailkleppers in hun ‘kerstboodschap’. Zo zorg je voor je eigen land en buurt, klinkt het. Al nuanceren anderen, zoals Media Markt-CEO Sven Degezelle, dat meteen. 

Back to top