Vedett heeft eigen webshop

Vedett heeft eigen webshop

Biermerk Vedett heeft een eigen webshop gelanceerd. Daar wordt niet het bier verkocht, maar wel enkele ludieke gadgets die het retro maar trendy imago van het merk in de kijker zetten.

Ludieke gadgets

Bezoekers van de webshop kunnen zo onder andere een retrohorloge, een T-shirt, kauwgom en een schoudertas kopen, allemaal voorzien van het logo van Vedett. Daarnaast worden er ook verschillende glazen, bierkaartjes, een flessenopener en zelfs een papieren klok verkocht. Ook de gepersonaliseerde bierlabels kunnen op de webshop besteld worden.

 

 De Vedett Superett, zoals de webshop werd genoemd, is onderdeel van beergiftsbelgium, dat ook al webshops van Duvel, La Chouffe en Liefmans onder dak heeft. Ze draaien dan ook allemaal op hetzelfde platform en gebruikers kunnen met één account aankopen doen over de verschillende webshops heen. Voortaan kan dat dus ook bij de Vedett Superett.

 

Vedett wordt al sinds 1945 verkocht, maar werd lange tijd slechts bij een beperkt aantal caféuitbaters aangeboden door Duvel Moortgat. Sinds 2003 is het echter te vinden in heel wat meer cafés en restaurants en heeft het een goed imago uitgebouwd bij een jong en trendy publiek.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top