Vente-Exclusive beste webwinkel van België

Vente-Exclusive beste webwinkel van België

Vente-Exclusive.com heeft gisteren op de BeCommerce Awards de prijs voor beste webwinkel van België gekregen. Het zal zo ook België vertegenwoordigen op de Europese E-Commerce Awards.

125 inschrijvingen

Voor de verkiezing van beste webwinkel van België schreven dit jaar 125 webwinkels zich in. Vente-Exclusive.com ging lopen met de BeCommerce Overall Award, "omwille van de bekendheid bij het grote publiek en omwille van de uitzonderlijke resultaten van het voorbije jaar."

 

Voor de eerste keer werd er ook een 'Start-up' Starter Award uitgereikt. Die ging naar Carré Noir, een online winkel die zich specialiseert in het verkopen van chocolade. Pizza.be won de Mobile Award, de prijs voor de commerciële website met de beste mobiele interface. Sarenza.be won de Cross Border Award voor beste grensoverschrijdende winkel, Yves Rocher de Green Award en Close-up.be, de kleding winkel van Katja Retsin, won de Starters Award.

 

In totaal werden er 17 prijzen uitgereikt, waarvan twaalf werden verkozen door de consument. Zo'n 40.000 consumenten brachten hun stem uit in twaalf categorieën. De publieksprijzen gingen onder andere naar Wijnvoordeel.be, Unigro.be, Belfius.be en Lensonline.be.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Alibaba onthult zijn hightech winkel van de toekomst

24/11/2017

De geautomatiseerde supermarkten van Amazon Go zijn er nog niet of Alibaba heeft er al een antwoord op klaar. Alibaba presenteert Tmall Supermart, een supermarkt boordevol technologie: van virtuele paskamers tot gezichtsherkenning.

Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Back to top