Vente-Exclusive.com start samenwerking met Delhaize | RetailDetail

Vente-Exclusive.com start samenwerking met Delhaize

Vente-Exclusive.com start samenwerking met Delhaize

Vente-Exclusive.com heeft voor het eerste een samenwerking afgesloten met een Belgische supermarkt. Het gaat een waardebon van 100 euro voor de online shop van Delhaize verkopen aan 80 euro.

“Nieuwe mijlpaal”

“De samenwerking met Delhaize is een nieuwe mijlpaal in het zoeken naar variatie en originele aanbiedingen op maat van de behoeften van de leden. Het partnership met Delhaize toont aan dat de ‘shop smart, feel great’-tagline een filosofie is die Vente-Exclusive.com elke dag concreet maakt voor haar leden”, staat te lezen in het persbericht. Naast de korting van 20 euro kunnen klanten die voor het eerst gebruik maken van de webshop van Delhaize hun boodschappen gratis afhalen of aan huis laten leveren.

 

Vente-Exclusive is met vijf miljoen geregistreerde gebruikers en 230.000 unieke bezoekers per dag marktleider in België binnen online privéverkopen van mode- en lifestyle artikelen. In 2016 groeide het bedrijf nog met 50% en nam het honderd nieuwe werknemers in dienst.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.

Delhaize schrapt partners voor Pluskaart

12/07/2018

Delhaize-klanten gaan wat minder punten kunnen sprokkelen met hun Pluskaart, want de samenwerking met de andere retailers waar klanten punten konden verzamelen en bonnen inwisselen (DI, Planet Parfum, Q8 en Tom&Co) wordt stopgezet.

Dick Boer (Ahold Delhaize): “Stop kindermarketing”

29/06/2018

Dick Boer, de topman van Ahold Delhaize, vindt dat bedrijven moeten stoppen met marketing van ongezonde producten gericht op kinderen. Hij benadrukt het belang van een sterke merkstrategie voor retail en ziet nog groot potentieel in online.

Delhaize krijgt saladebars van Foodmaker

19/06/2018

In de Delhaize-supermarkt van de Antwerpse Stadsfeestzaal is voortaan een saladbar van Foodmaker te vinden. De gezonde fastfoodketen zal daarnaast ook andere eilanden in Delhaizes krijgen: er liggen al een vijftal projecten vast.

Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

15% korting bij gebruik herbruikbare charcuteriedoos

14/06/2018

Vanaf vandaag krijgen klanten bij de lokale AD Delhaize van Geetbets korting wanneer ze een herbruikbare charcuteriedoos gebruiken. Liever een korting dan statiegeld, zo vindt uitbater Carl Vanhove.