Vente-Exclusive.com start samenwerking met Delhaize | RetailDetail

Vente-Exclusive.com start samenwerking met Delhaize

Vente-Exclusive.com start samenwerking met Delhaize

Vente-Exclusive.com heeft voor het eerste een samenwerking afgesloten met een Belgische supermarkt. Het gaat een waardebon van 100 euro voor de online shop van Delhaize verkopen aan 80 euro.

“Nieuwe mijlpaal”

“De samenwerking met Delhaize is een nieuwe mijlpaal in het zoeken naar variatie en originele aanbiedingen op maat van de behoeften van de leden. Het partnership met Delhaize toont aan dat de ‘shop smart, feel great’-tagline een filosofie is die Vente-Exclusive.com elke dag concreet maakt voor haar leden”, staat te lezen in het persbericht. Naast de korting van 20 euro kunnen klanten die voor het eerst gebruik maken van de webshop van Delhaize hun boodschappen gratis afhalen of aan huis laten leveren.

 

Vente-Exclusive is met vijf miljoen geregistreerde gebruikers en 230.000 unieke bezoekers per dag marktleider in België binnen online privéverkopen van mode- en lifestyle artikelen. In 2016 groeide het bedrijf nog met 50% en nam het honderd nieuwe werknemers in dienst.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Glutenvrije producten boomen bij Delhaize

15/05/2018

De vraag naar glutenvrije producten neemt explosief toe, ziet supermarktketen Delhaize. Het voorbije jaar zag de retailer bij sommige producten (vooral diepvries) een verkoopstijging tot 40%, en breidt het aanbod dan ook verder uit.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Filet Pur: Een geniaal tactisch rampenplan

11/05/2018

De toekomst van de foodsector zit in een zak, niet in een doos. En smaakt naar de zee. Inderdaad, brugdagen tellen niet bij RetailDetail Food. Hier is dan ook ons korte maar daarom niet minder urgente FMCG-weekoverzicht!

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.

Delhaize veert op na sterk kwartaal

09/05/2018

Tijdens de eerste drie maanden van 2018 wist Delhaize in België weer aan te knopen met groei. Ook online boekt de retailer vooruitgang, maar de stuntpromoties wegen wel op de marges.