200 banen op de tocht bij moederbedrijf Victoria’s Secret | RetailDetail

200 banen op de tocht bij moederbedrijf Victoria’s Secret

200 banen op de tocht bij moederbedrijf Victoria’s Secret

L Brands, het moederbedrijf van onder andere lingeriemerk Victoria’s Secret, gaat ongeveer 200 banen schrappen als gevolg van een reorganisatie.

Bedrijf stroomlijnen

L Brands wil in de toekomst zijn merken Pink en Victoria’s Secret consolideren, waardoor verschillende functies zullen overlappen. Die zullen dan ook verdwijnen. Leslie H. Wexner, oprichter en CEO van L Brands, heeft als doel om de werking van het bedrijf te vereenvoudigen. Zo heeft hij onlangs ook de functie van CEO bij Victoria’s Secret op zich genomen, nadat de voormalige CEO, Sharen Jester Turney, besloot het bedrijf te verlaten.

 

Daarnaast zal ook de omzet van de online en catalogusverkoop ondergebracht worden bij de verkoop in de winkels. Het doel is om klanten in de toekomst een meer gestroomlijnde winkelervaring te geven, waarbij aankopen zowel mobiel, online en in de winkels kunnen worden gedaan.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.

JBC geeft personeel halve dag verlof op buitenspeeldag

18/04/2018

Vandaag is het Buitenspeeldag, ook bij JBC dat voor de gelegenheid de deuren van zijn winkels een halve dag sluit. De modeketen wil zijn medewerkers daarmee de kans geven om volop te genieten van het zonnetje en het gezinsleven.

Monki laat 'influencers' geld verdienen

16/04/2018

H&M-dochter Monki gaat aan de slag met 'influencers': het modelabel lanceert een wereldwijd programma waarmee socialemediafiguren geld kunnen verdienen als via hen kleding wordt verkocht.

Carrefour-winkels in Genk en Belle-Île (Luik) blijven toch open

13/04/2018

De Carrefour-winkels van Genk en Belle-Île (Luik) kunnen wellicht toch openblijven, ondanks eerdere berichten dat de vestigingen volgens het Transformatieplan moesten sluiten. Er zou ook meer tewerkstelling kunnen behouden worden in vier andere winkels.

Franse modeketen Naf Naf in Chinese handen

12/04/2018

Naf Naf, de Franse modeketen uit de Vivarte-groep, krijgt een nieuwe eigenaar. Een Chinees consortium onder leiding van modegroep La Chapelle legt 52 miljoen euro op tafel.