Annemarie Uleman nieuwe algemeen directeur bij Men at Work | RetailDetail

Annemarie Uleman nieuwe algemeen directeur bij Men at Work

Annemarie Uleman nieuwe algemeen directeur bij Men at Work

Kledingketen Men at Work heeft Annemarie Uleman aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Ze gaat op 1 april van start in haar nieuwe functie, waarbij ze Mark Hommelberg opvolgt.

Ook nieuwe creatief directeur

Uleman heeft al heel wat ervaring in de sector: zo was ze zes jaar lang verantwoordelijk voor de groei van de Europese 'casual'-markt bij het Franse Groupe Etam Pret a Porter en van 2012 tot 2016 was ze de eindverantwoordelijke voor Tommy Hilfiger Global Kids. Sinds 2016 is zij werkzaam bij de Varova Fashion Group, het moederbedrijf van Men at Work: daar heeft ze binnen Tumble ’N Dry de bedrijfsprocessen geoptimaliseerd waarmee verdere groei van het merk is neergezet.

 

Op 1 april gaat bovendien Pauline Barendregt aan de slag als creatief directeur bij de Varova Fashion Group. Zij werkte al op projectbasis voor Men at Work en zal ook in haar nieuwe rol nauw blijven samenwerken met Uleman. Van 2000 tot 2010 was Barendregt ook al head of design bij het modemerk G-Star.

 

“De stap van Annemarie Uleman binnen de groep onderstreept de kracht van het Varova Fashion platform. Dat ook Pauline Barendregt er voor heeft gekozen zich aan Varova Fashion te verbinden als Creatief Directeur zegt veel over onze groei en de kansen. We kijken erg uit naar hun samenwerking bij Men At Work”, aldus Maarten Vaessen van Varova Fashion.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Grupo Cortefiel gaat verder als Tendam

23/04/2018

De Spaanse modegroep Grupo Cortefiel verandert zijn naam naar Tendam als onderdeel van de nieuwe bedrijfsidentiteit die het wil creëren voor zijn vijf merken: Cortefiel, Women’s Secret, Pedro del Hierro, Fifty Factory en Springfield.

Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.

JBC geeft personeel halve dag verlof op buitenspeeldag

18/04/2018

Vandaag is het Buitenspeeldag, ook bij JBC dat voor de gelegenheid de deuren van zijn winkels een halve dag sluit. De modeketen wil zijn medewerkers daarmee de kans geven om volop te genieten van het zonnetje en het gezinsleven.

Monki laat 'influencers' geld verdienen

16/04/2018

H&M-dochter Monki gaat aan de slag met 'influencers': het modelabel lanceert een wereldwijd programma waarmee socialemediafiguren geld kunnen verdienen als via hen kleding wordt verkocht.

Franse modeketen Naf Naf in Chinese handen

12/04/2018

Naf Naf, de Franse modeketen uit de Vivarte-groep, krijgt een nieuwe eigenaar. Een Chinees consortium onder leiding van modegroep La Chapelle legt 52 miljoen euro op tafel.