Annemarie Uleman nieuwe algemeen directeur bij Men at Work

Annemarie Uleman nieuwe algemeen directeur bij Men at Work

Kledingketen Men at Work heeft Annemarie Uleman aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Ze gaat op 1 april van start in haar nieuwe functie, waarbij ze Mark Hommelberg opvolgt.

Ook nieuwe creatief directeur

Uleman heeft al heel wat ervaring in de sector: zo was ze zes jaar lang verantwoordelijk voor de groei van de Europese 'casual'-markt bij het Franse Groupe Etam Pret a Porter en van 2012 tot 2016 was ze de eindverantwoordelijke voor Tommy Hilfiger Global Kids. Sinds 2016 is zij werkzaam bij de Varova Fashion Group, het moederbedrijf van Men at Work: daar heeft ze binnen Tumble ’N Dry de bedrijfsprocessen geoptimaliseerd waarmee verdere groei van het merk is neergezet.

 

Op 1 april gaat bovendien Pauline Barendregt aan de slag als creatief directeur bij de Varova Fashion Group. Zij werkte al op projectbasis voor Men at Work en zal ook in haar nieuwe rol nauw blijven samenwerken met Uleman. Van 2000 tot 2010 was Barendregt ook al head of design bij het modemerk G-Star.

 

“De stap van Annemarie Uleman binnen de groep onderstreept de kracht van het Varova Fashion platform. Dat ook Pauline Barendregt er voor heeft gekozen zich aan Varova Fashion te verbinden als Creatief Directeur zegt veel over onze groei en de kansen. We kijken erg uit naar hun samenwerking bij Men At Work”, aldus Maarten Vaessen van Varova Fashion.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top