Annemarie Uleman nieuwe algemeen directeur bij Men at Work

Annemarie Uleman nieuwe algemeen directeur bij Men at Work

Kledingketen Men at Work heeft Annemarie Uleman aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Ze gaat op 1 april van start in haar nieuwe functie, waarbij ze Mark Hommelberg opvolgt.

Ook nieuwe creatief directeur

Uleman heeft al heel wat ervaring in de sector: zo was ze zes jaar lang verantwoordelijk voor de groei van de Europese 'casual'-markt bij het Franse Groupe Etam Pret a Porter en van 2012 tot 2016 was ze de eindverantwoordelijke voor Tommy Hilfiger Global Kids. Sinds 2016 is zij werkzaam bij de Varova Fashion Group, het moederbedrijf van Men at Work: daar heeft ze binnen Tumble ’N Dry de bedrijfsprocessen geoptimaliseerd waarmee verdere groei van het merk is neergezet.

 

Op 1 april gaat bovendien Pauline Barendregt aan de slag als creatief directeur bij de Varova Fashion Group. Zij werkte al op projectbasis voor Men at Work en zal ook in haar nieuwe rol nauw blijven samenwerken met Uleman. Van 2000 tot 2010 was Barendregt ook al head of design bij het modemerk G-Star.

 

“De stap van Annemarie Uleman binnen de groep onderstreept de kracht van het Varova Fashion platform. Dat ook Pauline Barendregt er voor heeft gekozen zich aan Varova Fashion te verbinden als Creatief Directeur zegt veel over onze groei en de kansen. We kijken erg uit naar hun samenwerking bij Men At Work”, aldus Maarten Vaessen van Varova Fashion.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Textielsector Bangladesh alweer in opspraak

16/02/2017

Vandaag wordt wereldwijd ‑ ook in Brussel en Den Haag ‑ geprotesteerd tegen de harde repressie waarmee de overheid van Bangladesh de recente arbeidsonlusten in dat land neerslaat. Ook grote internationale kledingketens voeren de druk op.

 “Omnichannelaanpak slaat aan bij Esprit”

14/02/2017

Verticale integratie en een doorgedreven omnichannelstrategie vormen een winnende combinatie voor Esprit, dat een geslaagde herpositionering doorvoerde. Na enkele winkelsluitingen is er weer ruimte voor expansie. 

Poker Jeanstore opent drie nieuwe filialen

14/02/2017

Op 24 februari opent modeketen Poker Jeanstore een nieuwe vestiging in Boortmeerbeek. Het wordt ondertussen al het 23e filiaal van de keten in België. Ze zal er een pand gaan delen met een winkel van Tape à l’oeil.

PointCarré opent vijf nieuwe winkels in 2017

14/02/2017

De Belgische multimerkenwinkel PointCarré opent in 2017 vijf nieuwe vestigingen. De eerste winkel is al geopend, twee volgen deze maand nog en de laatste twee openingen gepland staan voor augustus.

Barbara Torfs stapt op bij Schoenen Torfs

09/02/2017

Barbara Torfs, nicht van CEO Wouter Torfs, verlaat Schoenen Torfs. Ze was directeur marketing en verantwoordelijke voor e-commerce bij de schoenenverkoper, maar gaat nu aan de slag als directeur bij coachingbedrijf Herculean.

Van de Velde doet bod op Franse kantleverancier Noyon

09/02/2017

Lingeriefabrikant Van de Velde doet samen met enkele sectorgenoten een bod op de Franse kantleverancier Noyon, die zich al een tijdje in moeilijke papieren bevindt. De rechtbank van koophandel van Boulogne-sur-Mer moet zich nu over het bod buigen.

Back to top