Antwerpse winkel mag Manolo Blahnik verkopen | RetailDetail

Antwerpse winkel mag Manolo Blahnik verkopen

Antwerpse winkel mag Manolo Blahnik verkopen

De Antwerpse winkel SN3 mag voortaan de schoenencollecties van het luxemerk Manolo Blahnik verkopen, na tien jaar pleiten bij het modehuis.

Enige verkoper in Vlaanderen

“In SN3 streven we alleen naar het beste”, aldus directeur Robby Vekemans aan de Gazet van Antwerpen. “We vinden het belangrijk om ons cliënteel altijd de laatste nieuwe mode aan te bieden en het Londense Blahnik stond al lang op ons lijstje. Ze zijn echter allesbehalve gemakkelijk naar distributie toe.” Na tien jaar proberen is het dan toch gelukt en SN3 is zo meteen de enige boetiek in Vlaanderen die de collectie mag verkopen.

 

Manolo Blahnik is een bijzonder bekende naam binnen de schoenenmode en heeft heel wat aanhang bij beroemdheden, maar de schoenen van het merk zijn niet voor iedereen weggelegd. Bij SN3 kost het goedkoopste paar 680 euro en daarna stijgen de prijzen al snel naar duizend euro en meer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Hoe Brantano een volwaardige moderetailer wordt

22/02/2018

FNG gaat Brantano uitbouwen tot een sterk uithangbord voor merkenmode en -schoenen, en ambieert zo de eerste keuze te zijn voor een breed publiek. De retailer wil de markt dekken met drie complementaire winkelformules en een nieuw online platform.

Jack & Jones opent vijf winkels volgens nieuw concept

22/02/2018

Modeketen Jack & Jones opent dit voorjaar vijf winkels volgens een nieuw winkelconcept, vandaag is de primeur al voor het Westland Shopping Center in Anderlecht. Ook in maart en april staan er openingen gepland.

Maken Chinese gevangenen kleren voor H&M en C&A?

20/02/2018

De Britse ex-journalist Peter Humphrey beticht C&A en H&M van dwangarbeid. Met eigen ogen zou hij gezien hebben hoe gevangenen in Shanghai moesten werken voor Westerse ketens. De retailers onderzoeken de zaak.

Chanel neemt aandeel in online retailer Farfetch

19/02/2018

Het Franse modemerk Chanel heeft een minderheidsaandeel genomen in het Britse Farfetch. Chanel wil de kennis van de online retailer gebruiken om zelf meer digitale innovaties te ontwikkelen voor de eigen klanten.

Monoprix wil webshop Sarenza overnemen

19/02/2018

Winkelketen Monoprix, onderdeel van de Franse Groupe Casino, heeft gesprekken opgestart rond een overname van online schoenverkoper Sarenza. Sarenza is een van de belangrijkste online merken in Frankrijk.

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Back to top