Antwerpse winkel mag Manolo Blahnik verkopen

Antwerpse winkel mag Manolo Blahnik verkopen

De Antwerpse winkel SN3 mag voortaan de schoenencollecties van het luxemerk Manolo Blahnik verkopen, na tien jaar pleiten bij het modehuis.

Enige verkoper in Vlaanderen

“In SN3 streven we alleen naar het beste”, aldus directeur Robby Vekemans aan de Gazet van Antwerpen. “We vinden het belangrijk om ons cliënteel altijd de laatste nieuwe mode aan te bieden en het Londense Blahnik stond al lang op ons lijstje. Ze zijn echter allesbehalve gemakkelijk naar distributie toe.” Na tien jaar proberen is het dan toch gelukt en SN3 is zo meteen de enige boetiek in Vlaanderen die de collectie mag verkopen.

 

Manolo Blahnik is een bijzonder bekende naam binnen de schoenenmode en heeft heel wat aanhang bij beroemdheden, maar de schoenen van het merk zijn niet voor iedereen weggelegd. Bij SN3 kost het goedkoopste paar 680 euro en daarna stijgen de prijzen al snel naar duizend euro en meer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Telenet opent flagshipstore op Antwerpse Meir

15/12/2017

Telecombedrijf Telenet heeft gisteren in Antwerpen op de Meir een flagshipstore geopend met een volledig nieuw winkelconcept. Telenet noemt het zelf een belevingswinkel, waar klanten veel meer kunnen dan enkel shoppen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Back to top