The Athlete’s Foot sprint naar Den Haag

The Athlete’s Foot sprint naar Den Haag

Op 25 februari is in Den Haag een nieuw filiaal van The Athlete’s Foot geopend. De winkel bevindt zich in de Vlamingstraat en werd ingericht volgens het nieuwe Sport with Style-concept van de keten.

Veertiende winkel volgens nieuw concept

Uitbater Jamal Abgar had eerder al twee filialen van COACH, de oude naam van Athlet’s Foot, en opent nu één groot filiaal van The Athlete’s Foot. “We zitten op een goede locatie met veel traffic, de modieuze en trendy collectie is super, mijn team staat te trappelen en The Athlete’s Foot met het nieuwe concept staat stevig op de kaart”, aldus Agbar.

 

“Den Haag krijgt er een mooie The Athlete’s Foot store bij, de veertiende volgens het Sport with Style-concept in Nederland. Ik feliciteer de ondernemer daar van harte mee en wens hem veel succes. The Athlete’s Foot blijft groeien, zowel internationaal als in Nederland conform onze gezonde en kwalitatieve groeistrategie,” stelt Jos van der Wolk, directeur The Athlete’s Foot Nederland.

 

The Athlete’s Foot vervangt sinds oktober 2014 het concept COACH bij Euretco. Momenteel is de keten al te vinden in 26 landen, goed voor meer dan 400 winkels. In 2014 haalde die samen een omzet van 290 miljoen euro. Tegen 2020 moeten er duizend winkels zijn van The Athlete’s Foot.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top