Barbara Torfs gaat nieuwe uitdaging aan na Schoenen Torfs

Barbara Torfs stapt op bij Schoenen Torfs

Barbara Torfs stapt op bij Schoenen Torfs

Barbara Torfs, nicht van CEO Wouter Torfs, verlaat Schoenen Torfs. Ze was directeur marketing en verantwoordelijke voor e-commerce bij de schoenenverkoper, maar gaat nu aan de slag als directeur bij coachingbedrijf Herculean.

21 jaar bij Schoenen Torfs

Barbara Torfs is mede-eigenaar van Springbok Coaching, maar dat wordt nu opgeslorpt door sectorgenoot Herculean. Torfs wordt zelf directeur van de Belgische activiteiten van het bedrijf, dat zich bezig houdt met het welzijn van mensen op de werkvloer.

 

“Ik combineer mijn rol bij Springbok nu een jaar met mijn operationele werk bij Schoenen Torfs, maar als directeur van de Belgische activiteiten van Herculean zal dat niet meer lukken”, zegt Torfs. “Ik heb er lange tijd met mijn neef Wouter over gesproken en ben uiteindelijk mijn hart gevolgd. Na 21 jaar verlaat ik Schoenen Torfs. Nog tot het einde van het jaar zal ik mijn twee opvolgers - onder wie een nicht van mij - begeleiden.”

 

Toch zal Barbara Torfs het schoenenbedrijf niet helemaal achter zich laten: “Geregeld zal ik Schoenen Torfs bijstaan. Bij de expansie in het buitenland, een grote reclamecampagne voor de Belgische webwinkel en een op til staand nieuw winkelconcept.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.

JBC geeft personeel halve dag verlof op buitenspeeldag

18/04/2018

Vandaag is het Buitenspeeldag, ook bij JBC dat voor de gelegenheid de deuren van zijn winkels een halve dag sluit. De modeketen wil zijn medewerkers daarmee de kans geven om volop te genieten van het zonnetje en het gezinsleven.

Monki laat 'influencers' geld verdienen

16/04/2018

H&M-dochter Monki gaat aan de slag met 'influencers': het modelabel lanceert een wereldwijd programma waarmee socialemediafiguren geld kunnen verdienen als via hen kleding wordt verkocht.

Franse modeketen Naf Naf in Chinese handen

12/04/2018

Naf Naf, de Franse modeketen uit de Vivarte-groep, krijgt een nieuwe eigenaar. Een Chinees consortium onder leiding van modegroep La Chapelle legt 52 miljoen euro op tafel.

Lingerieketen Etam heropent vernieuwde winkels in Doornik en Woluwé

11/04/2018

De Franse lingerieketen Etam heropent deze maand twee winkels die het heeft vernieuwd. De winkels, in de winkelcentra van Woluwé en Doornik, openen op 14 en op 21 april de deuren.