Bezorger Josh V. wacht terwijl klant kleding past | RetailDetail

Bezorger Josh V. wacht terwijl klant kleding past

Bezorger Josh V. wacht terwijl klant kleding past

Modemerk Josh V. heeft de opties op zijn webwinkel uitgebreid met enkele opvallende diensten: zo kunnen bestellingen al binnen drie uur aan huis geleverd worden en zal de bezorger zelfs wachten, terwijl de klant de kleding past.

Verschillende maten

Klanten die nu online een bestelling plaatsen bij Josh V. kunnen kiezen tussen drie bezorgopties: standaard, 'special delivery' en 'deluxe delivery.' Bij die eerste optie wordt de bestelling gratis aan huis geleverd binnen drie werkdagen. Aan "speciaal" hangt een prijskaartje van twaalf euro, maar in ruil staat de bezorger al binnen drie uur met het pakketje aan de deur.

 

Is dat nog niet genoeg, kunnen klanten die meer opties willen twintig euro neertellen voor een 'luxe' levering. Daarbij wordt het pakje binnen drie uur geleverd en worden de kledingstukken in meerdere maten aangeboden. De klant krijgt dan twintig minuten de tijd om de juiste maat uit te kiezen, terwijl de chauffeur in de auto wacht. Kledingstukken die niet de juiste maat hebben of die niet voldoen aan de verwachtingen van de klant, worden gewoon terug meegenomen. Retourneren is dus niet meer nodig.

 

Om de bezorging nog wat extra uitstraling te geven, komt de bezorger strak in het pak aan de deur bij zowel special delivery als deluxe delivery. Die twee diensten zijn wel nog niet in heel Nederland beschikbaar: enkel in Amsterdam, Duivendrecht, Diemen en Amstelveen kunnen consumenten de chauffeur naar zich laten komen. Bovendien moeten de bestellingen tussen 10u en 15u geplaatst worden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ex-medewerksters beschuldigen Nike van discriminatie

14/08/2018

Enkele Amerikaanse ex-werknemers van Nike hebben een rechtszaak aangespannen tegen het sportmerk. De vrouwen zouden minder loon hebben gekregen dan mannelijke collega’s en ongepast gedrag moeten ondergaan.

McGregor wint rechtszaak van Reebok

13/08/2018

Modemerk McGregor heeft verkregen dat Reebok de naam van vechtsporter Conor McGregor niet meer mag gebruiken. De naam is een inbreuk op het merkrecht, ook al bestaat McGregor momenteel niet: het label ging al twee jaar op rij failliet.

Omzet modegroep WE blijft teruglopen

10/08/2018

Modegroep WE International blijft omzet verliezen: de verkoopcijfers liepen vorig jaar met 2,8% terug naar 275,8 miljoen euro. Ook de operationele winst gaat erop achteruit, al blijft de nettowinst stabiel.

Sports Direct koopt failliete warenhuisketen House of Fraser

10/08/2018

Mike Ashley, de eigenaar van Sports Direct, koopt de Britse warenhuisketen House of Fraser voor zo’n 100 miljoen euro. De overname komt er luttele uren nadat de 169-jarige keten het faillissement aanvroeg.

Adidas scoort dankzij WK voetbal

09/08/2018

Het Duitse sportmodemerk Adidas heeft een topkwartaal achter de rug, met dank aan het voorbije WK voetbal. De totale omzet steeg 4% tot 5,26 miljard euro. liefst 3,2 miljard daarvan haalde Adidas uit de verkoop van sportschoenen.

Amper 2% Amazon Alexa-gebruikers kocht al via voice

07/08/2018

Slechts 2% van alle Amazon Echo-eigenaars in de VS kocht al iets via de slimme speakers. Velen probeerden het al wel, maar haakten onderweg af. Is de technologie waardeloos of nog niet klaar?