Bloomon en & Other Stories samen in pop-upwinkel | RetailDetail

Bloomon en & Other Stories samen in pop-upwinkel

Bloomon en & Other Stories samen in pop-upwinkel

Modeketen & Other Stories opent samen met Bloomon, dat online bloemenabonnementen aanbiedt, een pop-upwinkel in Amsterdam. Daar zullen boeketten verkochten worden die zijn gebaseerd op de collectie van & Other Stories.

Vanzelfsprekende samenwerking

Het is niet de eerste keer dat & Other Stories en Bloomon samenwerken voor een pop-upwinkel: eerder werden al gelijkaardige initiatieven genomen in Londen, Berlijn, München en Hamburg. Bloemen zijn momenteel dan ook al belangrijk zijn voor de inrichting van de winkels van & Other Stories, dat de samenwerking naar eigen zeggen daarom vanzelfsprekend vindt. Voor Bloomon is het dan weer een mogelijkheid om de bloemen ook fysiek te verkopen, in plaats van enkel via de eigen webshop.

 

“Net als fashion brands laat Bloomon zich inspireren door de kleuren en trends van het seizoen. Op die manier kunnen we wekelijks een nieuw design presenteren. De najaarscollectie van & Other Stories vormde de perfecte inspiratiebron”, aldus Anton van Duijn volgens Twinkle. De pop-up van & Other Stories en Bloomon is van 17 tot 26 november open.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.

Van de Velde zakt weg na teleurstellende omzetcijfers

10/07/2018

Het Oost-Vlaamse lingeriebedrijf Van de Velde kampt met een daling van de omzet. Pas eind april volgde een lichte verbetering van de bedrijfsresultaten, maar toch zakte de halfjaaromzet met 3,9% tot 110,8 miljoen euro.