Bloomon en & Other Stories samen in pop-upwinkel | RetailDetail

Bloomon en & Other Stories samen in pop-upwinkel

Bloomon en & Other Stories samen in pop-upwinkel

Modeketen & Other Stories opent samen met Bloomon, dat online bloemenabonnementen aanbiedt, een pop-upwinkel in Amsterdam. Daar zullen boeketten verkochten worden die zijn gebaseerd op de collectie van & Other Stories.

Vanzelfsprekende samenwerking

Het is niet de eerste keer dat & Other Stories en Bloomon samenwerken voor een pop-upwinkel: eerder werden al gelijkaardige initiatieven genomen in Londen, Berlijn, München en Hamburg. Bloemen zijn momenteel dan ook al belangrijk zijn voor de inrichting van de winkels van & Other Stories, dat de samenwerking naar eigen zeggen daarom vanzelfsprekend vindt. Voor Bloomon is het dan weer een mogelijkheid om de bloemen ook fysiek te verkopen, in plaats van enkel via de eigen webshop.

 

“Net als fashion brands laat Bloomon zich inspireren door de kleuren en trends van het seizoen. Op die manier kunnen we wekelijks een nieuw design presenteren. De najaarscollectie van & Other Stories vormde de perfecte inspiratiebron”, aldus Anton van Duijn volgens Twinkle. De pop-up van & Other Stories en Bloomon is van 17 tot 26 november open.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.