Brandsplus is nieuwe licentiehouder Pantofola d’Oro | RetailDetail

Brandsplus is nieuwe licentiehouder Pantofola d’Oro

Brandsplus is nieuwe licentiehouder Pantofola d’Oro

Brandsplus heeft de exclusieve rechten verkregen op het Italiaanse schoenmerk Pantofola d’Oro voor Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Oostenrijk. Brandsplus zal de schoenen verdelen vanaf de lente- en zomercollectie van 2017.

 

Ex-USG Brands

Brandsplus is een nieuw opgerichte organisatie die bestaat uit verschillende ervaren sales- en productmanagers en een groep Belgische investeerders. Het bedrijf staat onder leiding van CEO Kristof Vercambre. Oliver Hoffarth zal het roer nemen over Brandsplus Duitsland en Oostenrijk, terwijl Dimitri Van Leuven de activiteiten in de Benelux zal aansturen.

 

Pantofola d’Oro was voorheen in onze regio in handen van USG Brands, dat in februari failliet werd verklaard. Met Dimitri Van Leuven is er bij Brandsplus trouwens een ex-werknemer van USG Brands betrokken. Zo was hij onder andere Country Manager voor België en de Benelux de voorbije jaren.

 

Pantofola d’Oro is een Italiaans merk dat sinds de jaren vijftig bekend staat voor voetbalschoenen, kledij en vrijetijdsschoenen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.