Brandstore Who’s That Girl in Hasselt | RetailDetail

Brandstore Who’s That Girl in Hasselt

Brandstore Who’s That Girl in Hasselt

Op 26 mei opent in Hasselt een nieuwe brandstore van Who's That Girl en Wow To Go!. Het wordt de vijfde eigen winkel van het Belgische merk en het derde filiaal in België, na Antwerpen en Gent.

Zuivelmarkt in Hasselt

Het Belgische merk Who's That Girl heeft al vier vestigingen, waarvan één in Berlijn en één in Amsterdam. De collecties van Who's That Girl worden ook verkocht in meer dan 300 Europese multimerkenboetieks. In Hasselt opent het modemerk op de Zuivelmarkt. 

 

Who's That Girl werd in 2002 opgericht en de eerste eigen winkel opende de deuren in 2006 in Antwerpen. Sindsdien kende het merk een sterke groei. Who's That Girl staat bekend voor zijn kleurrijke en betaalbare collecties. Met Wow To Go! lanceerde het bedrijf enkele jaren geleden een dochtermerk dat zich vooral richt op een meer volwassen publiek.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

e5 Mode treedt toe tot de Fair Wear Foundation

24/05/2018

ECG, de design- en importafdeling van kledingketen e5 Mode, wordt lid van de Fair Wear Foundation. Die internationale organisatie ijvert samen met kledingmerken voor betere arbeidsomstandigheden voor textielarbeiders.

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.