Burberry doet fotoshoot live op Instagram | RetailDetail

Burberry doet fotoshoot live op Instagram

Burberry doet fotoshoot live op Instagram

Het Britse modemerk Burberry heeft de foto’s rond een nieuwe campagne live op Instagram gepost. Het ging daarbij over campagnefoto’s en foto’s van achter de schermen voor een campagne rond het parfum Brit.

 

Fervent gebruiker sociale platformen

De foto’s werden gemaakt door Brooklyn Beckham, de 16-jarige zoon van David en Victoria Beckham. Hij postte de hele dag door foto’s die hij zelf gemaakt had en die door andere fotografen van hem waren gemaakt op het sociale netwerk.

 

Het is niet de eerste keer dat Burberry gebruikmaakt van sociale media om nieuwe collecties of een nieuwe campagne meteen met zijn volgers te delen. In september van vorig jaar gebruikte het Snapchat om beelden te delen van de nieuwe lente- en zomercollectie. De collecties waren toen 24 uur zichtbaar op Snapchat, een dag voordat ze voor het eerst officieel werden getoond op London Fashion Week.

 

Ook op Apple TV heeft Burberry een eigen kanaal, waar het eerder dit jaar de show van een nieuwe collectie live heeft uitgezonden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Postorder-icoon 3 Suisses legt in België de boeken neer

19/07/2018

De Belgische afdeling van 3 Suisses is failliet verklaard, na een rampzalig begin van de soldenperiode: de webshop verkocht al in de eerste soldendagen 30% minder. Elf banen staan op de tocht.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.