Burberry doet fotoshoot live op Instagram

Burberry doet fotoshoot live op Instagram

Het Britse modemerk Burberry heeft de foto’s rond een nieuwe campagne live op Instagram gepost. Het ging daarbij over campagnefoto’s en foto’s van achter de schermen voor een campagne rond het parfum Brit.

 

Fervent gebruiker sociale platformen

De foto’s werden gemaakt door Brooklyn Beckham, de 16-jarige zoon van David en Victoria Beckham. Hij postte de hele dag door foto’s die hij zelf gemaakt had en die door andere fotografen van hem waren gemaakt op het sociale netwerk.

 

Het is niet de eerste keer dat Burberry gebruikmaakt van sociale media om nieuwe collecties of een nieuwe campagne meteen met zijn volgers te delen. In september van vorig jaar gebruikte het Snapchat om beelden te delen van de nieuwe lente- en zomercollectie. De collecties waren toen 24 uur zichtbaar op Snapchat, een dag voordat ze voor het eerst officieel werden getoond op London Fashion Week.

 

Ook op Apple TV heeft Burberry een eigen kanaal, waar het eerder dit jaar de show van een nieuwe collectie live heeft uitgezonden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Hunkemöller wil Zwitserland veroveren

17/08/2017

Nadat het in september van vorig jaar al een webshop lanceerde in Zwitserland, is de Nederlandse lingerieketen Hunkemöller nu ook van plan om er een reeks fysieke winkels te openen. De eerste moet al in oktober open gaan.

Mexx opnieuw in Nederlandse handen

16/08/2017

De merknaam Mexx is opnieuw in Nederlandse handen na de overname door de RNF Holding uit de handen van de Turkse Eroglu Holding. De winkels, het personeel en de voorraden zijn geen onderdeel van de deal.

Schoenenmerk Bally in de etalage

16/08/2017

Het Oostenrijkse investeringsbedrijf JAB Holding wil het Zwitserse schoenenmerk Bally van de hand doen en mikt daarbij op een verkoopprijs van minstens 600 miljoen euro. Eerder verkocht JAB ook al schoenenmerk Jimmy Choo.

Crocs verliest strijd rond patent

14/08/2017

Schoenenfabrikant Crocs heeft een zaak verloren rond het patent waarin het design van de schoenen wordt vastgelegd. Volgens de Amerikaanse Patent and Trademark Office (USPTO) voerde een ander bedrijf al langer een gelijkaardig design.

Coolcat nog dieper in de rode cijfers

14/08/2017

Modeketen Coolcat, onderdeel van de groep rond ondernemer Roland Kahn, is er in 2016 niet in geslaagd om het verlies terug te dringen. Integendeel: er werd meer dan de helft meer verlies gemaakt dan een jaar eerder.

Zalando groeit opnieuw met meer dan 20 procent

10/08/2017

Het Duitse Zalando heeft in het tweede kwartaal van 2017 net de doelstelling van een groei van meer dan 20% gehaald. Ook voor het volledige boekjaar gaat het nog altijd uit van een groei tussen 20 en 25%.

Back to top