Burberry doet fotoshoot live op Instagram | RetailDetail

Burberry doet fotoshoot live op Instagram

Burberry doet fotoshoot live op Instagram

Het Britse modemerk Burberry heeft de foto’s rond een nieuwe campagne live op Instagram gepost. Het ging daarbij over campagnefoto’s en foto’s van achter de schermen voor een campagne rond het parfum Brit.

 

Fervent gebruiker sociale platformen

De foto’s werden gemaakt door Brooklyn Beckham, de 16-jarige zoon van David en Victoria Beckham. Hij postte de hele dag door foto’s die hij zelf gemaakt had en die door andere fotografen van hem waren gemaakt op het sociale netwerk.

 

Het is niet de eerste keer dat Burberry gebruikmaakt van sociale media om nieuwe collecties of een nieuwe campagne meteen met zijn volgers te delen. In september van vorig jaar gebruikte het Snapchat om beelden te delen van de nieuwe lente- en zomercollectie. De collecties waren toen 24 uur zichtbaar op Snapchat, een dag voordat ze voor het eerst officieel werden getoond op London Fashion Week.

 

Ook op Apple TV heeft Burberry een eigen kanaal, waar het eerder dit jaar de show van een nieuwe collectie live heeft uitgezonden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.

.NU: een luxeconcept voor de zoekende man

15/05/2018

Terwijl grote retailers vechten voor hun leven, duiken vernieuwende kleine boetieks overal op in de winkelstraten. .NU in Gent is zo’n nieuw concept, dat het tekort aan luxueuze herenboetieks wil opvangen.