Costes op 19 mei naar België | RetailDetail

Costes opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

Costes opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

Modeketen Costes steekt op 19 mei voor het eerst de landsgrenzen over. Het zusje van het Nederlandse The Sting opent dan in Antwerpen haar eerste Belgische winkel, meteen de grootste vestiging van de keten.

Meir krijgt Belgische primeur

De nieuwe winkel, op de Meir, zal 1.200 m² groot zijn, verdeeld over drie verdiepingen. Daar wordt niet enkel de vrouwencollectie verkocht, maar ook kleding voor mannen.

 

Na de opening in Antwerpen zal Costes 30 vestigingen tellen: 23 Costes Women, 4 Costes Men en 3 winkels waar beide collecties worden verkocht. Naast de opening in Antwerpen wordt er ook werk gemaakt van een Belgische versie van de webshop van het modemerk.

 

Ook in Nederland blijft de expansie van de keten ondertussen verder gaan. Daar opent op 18 mei een nieuwe vestiging Emmen aan de Picassopassage. Later in het jaar staan er vestigingen gepland in Amstelveen, Den Haag, Enschede, Nijmegen en Amsterdam-Zuid.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Mayonaisemerk Hellmann’s opent eigen deli in Antwerpen

23/04/2018

Op de Antwerpse Grote Markt heeft Unilever voor haar sauzenmerk Hellmann’s een deli in New Yorkse stijl geopend. De broodjes- en burgerbar “Richard’s by Hellmann’s” is wel slechts een pop-up, die zes weken open blijft.

Grupo Cortefiel gaat verder als Tendam

23/04/2018

De Spaanse modegroep Grupo Cortefiel verandert zijn naam naar Tendam als onderdeel van de nieuwe bedrijfsidentiteit die het wil creëren voor zijn vijf merken: Cortefiel, Women’s Secret, Pedro del Hierro, Fifty Factory en Springfield.

Antwerpen krijgt Belgische primeur Søstrene Grene

20/04/2018

In de Antwerpse Stadsfeestzaal opent op 18 mei de eerste Belgische winkel van Søstrene Grene de deuren. De Deense keten biedt allerhande hebbedingetjes en woonaccessoires aan.

Colruyt Group zet nieuwe stap op de tweedehandsmarkt

20/04/2018

Colruyt wil met internetplatform NewStory de tweedehandsmarkt voor babyspullen verder veroveren. Het nieuwe platform bouwt verder op het twee jaar oude Dreambaby Tweedehands, een webshop met twee inzamel- en afhaalpunten voor tweedehands babyspullen. 

Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.