Costes opent twee nieuwe winkels in Arnhem

Costes opent twee nieuwe winkels in Arnhem

Costes opent twee nieuwe winkels in Arnhem

Het modemerk Costes, onderdeel van dezelfde groep als The Sting, opent in Arnhem twee nieuwe winkels. Vorige week is al een nieuwe boetiek geopend aan de Rijnstraat in de stad en op 1 april komt er een Costes Men aan de Ketelstraat.

 

Verdere expansie komende maanden

Costes was voorheen al te vinden in de Ketelstraat, maar verhuist nu naar een groot pand in de Rijnstraat. Die winkel wordt meteen het grootste filiaal in Nederland. Het pand in de Ketelstraat wordt dan weer ingenomen door een filiaal van Costes Men. Arnhem wordt zo de vierde stad, na Deventer, Den Bosch en Breda, waar de mannencollectie van het merk te koop zal zijn.

 

De komende maanden openen er nog een aantal vestigingen van het modemerk in Nederland, zowel voor mannen of voor vrouwen als gecombineerde winkels. Na de recente openingen in Den Bosch, Breda en Arnhem volgen onder meer Costes Men-winkels in Alkmaar, Enschede en Eindhoven in april en mei.

 

De eerste winkel van Costes opende in 2013 zijn deuren, maar dan enkel voor vrouwen. Ondertussen zijn er in heel Nederland al ongeveer 25 winkels te vinden en binnen drie jaar wil The Sting vijftig vestigingen van het merk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Vijf jaar na ramp Rana Plaza: “Te weinig overheidsmaatregelen”

24/04/2018

Vijf jaar na de instorting van de kledingfabrieken Rana Plaza in Bangladesh neemt België weinig dwingende maatregelen om producenten tot duurzamere productie te verplichten. Dat blijkt uit nieuw onderzoek van de KULeuven.

Grupo Cortefiel gaat verder als Tendam

23/04/2018

De Spaanse modegroep Grupo Cortefiel verandert zijn naam naar Tendam als onderdeel van de nieuwe bedrijfsidentiteit die het wil creëren voor zijn vijf merken: Cortefiel, Women’s Secret, Pedro del Hierro, Fifty Factory en Springfield.

Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.

JBC geeft personeel halve dag verlof op buitenspeeldag

18/04/2018

Vandaag is het Buitenspeeldag, ook bij JBC dat voor de gelegenheid de deuren van zijn winkels een halve dag sluit. De modeketen wil zijn medewerkers daarmee de kans geven om volop te genieten van het zonnetje en het gezinsleven.

Monki laat 'influencers' geld verdienen

16/04/2018

H&M-dochter Monki gaat aan de slag met 'influencers': het modelabel lanceert een wereldwijd programma waarmee socialemediafiguren geld kunnen verdienen als via hen kleding wordt verkocht.