Eskimo opent pop-up in Roeselare | RetailDetail

Eskimo opent pop-upwinkel in Roeselare

Eskimo opent pop-upwinkel in Roeselare

Het Belgische modemerk Eskimo opent in Roeselare een pop-upwinkel die tot eind januari 2017 geopend zal blijven. Het merk insinueert wel dat als de pop-upwinkel succesvol is, Eskimo mogelijk een vaste stek zal zoeken in Roeselare.

Al winkels in Gent en Antwerpen

Het ondergoed- en nachtkledingmerk Eskimo bestaat al sinds 1906, maar verdween een tijd uit de aandacht. Sinds 2011 wordt het bedrijf geleid door Ingrid Macours en onder haar leiding kreeg het merk een nieuw elan. Zo werd er in 2014 een eerste eigen winkel geopend in Gent en eerder dit jaar openden de deuren van de Antwerpse winkel in de Wiegstraat. Daarnaast is het merk ook steeds meer te vinden in andere winkels.

 

Nu maakt het merk ook de sprong naar West-Vlaanderen, met de opening van een pop-upwinkel in Roeselare. “Met het eindejaar in zicht kreeg Eskimo de kans een winkelruimte tijdelijk in te vullen in het West-Vlaamse Roeselare; een mooie test case die - indien succesvol - best wel eens een staartje zou kunnen krijgen”, staat te lezen in het persbericht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.

.NU: een luxeconcept voor de zoekende man

15/05/2018

Terwijl grote retailers vechten voor hun leven, duiken vernieuwende kleine boetieks overal op in de winkelstraten. .NU in Gent is zo’n nieuw concept, dat het tekort aan luxueuze herenboetieks wil opvangen.