Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Gebundeld tot sterker geheel

“De + staat voor meer, meer merken, meer aanbod, meer verhalen. Dat voel je zowel online als in de nieuwe concept stores. Online worden de krachten van beide verhalen voor het eerst gebundeld tot een sterker geheel. De nieuwe site van Fred + Ginger biedt voor kinderen en dames - naast de eigen collecties Fred & Ginger en GINGER - een gedurfde selectie van bekende merken, interessante nieuwkomers en een bijpassend lifestyle assortiment”, kondigt FNG het nieuwe concept in een persbericht aan.

 

De eerste conceptwinkels van Fred + Ginger zijn te vinden in Nieuwpoort en Dendermonde, binnenkort volgt ook Mechelen.

 

Fred & Ginger is een van de eerste labels van de FNG Groep en het is uit dat label dat ook GINGER is gegroeid. Beide collecties worden door hetzelfde team ontworpen en gaan dus uit van hetzelfde startpunt. Een combinatie van de twee labels in een nieuw concept is dus eerder een logisch gevolg dan een verrassende beslissing. Van GINGER zijn momenteel al winkels te vinden in Antwerpen, Gent, Hasselt en Leuven.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Doorstart McGregor komt er niet

16/10/2017

De doorstart van modeketens McGregor en Gaastra gaat dan toch niet door. Het failliete bedrijf werd enkele weken geleden overgenomen door Rens van der Schoor, maar die ziet een doorstart niet meer zitten.

H&M investeert in recyclage van oude kleding

12/10/2017

Het Zweedse H&M heeft een minderheidsaandeel genomen in Re:newcell, dat zich bezig houdt met de ontwikkeling van een duurzame mode-industrie. De technologie van Re:newcell mikt op de recyclage van oude kleding.

Winst Uniqlo meer dan verdubbeld

12/10/2017

Het Japanse Uniqlo heeft in het voorbije boekjaar zijn winst meer dan verdubbeld. De omzet ging er nochtans maar met iets meer dan 4% op vooruit. De modeketen verwacht dat de internationale verkoop binnenkort groter is dan die in Japan.

Ook Gucci stopt nu met bont

12/10/2017

Modemerk Gucci gaat geen bont meer verwerken in zijn kleding en accessoires. Dat heeft CEO Marco Bizzarri aangekondigd tijdens een toespraak in het London College of Fashion, bij de uitreiking van de Kering Award voor duurzame mode.

Modeplatform About You van start in Nederland en België

11/10/2017

Dinsdag is de Duitse modewebshop About You officieel gelanceerd in België en Nederland. About You, de tweede grootste online moderetailer in Europa, was eerder al wel onofficieel actief in Nederland.

Luxegroep LVMH overtreft verwachtingen na derde kwartaal

10/10/2017

In de eerste drie kwartalen van zijn boekjaar heeft de Franse luxegroep LVMH de omzetverwachtingen weten te overtreffen. Het moederbedrijf van onder andere Louis Vuitton en Christian Dior groeide met 12% op vergelijkbare basis, tot 30,1 miljard euro.

Back to top