H&M opent binnenkort zesde Monki-winkel in Nederland

H&M opent binnenkort zesde Monki-winkel in Nederland

De Zweedse H&M Group heeft in Eindhoven een pand van 625 m² gehuurd om er binnenkort de zesde Nederlandse winkel van Monki te openen. Het pand werd voorheen verhuurd aan Jaspers Mode.

Gericht op vrouwen

Na het vertrek van Jaspers Mode werd het winkelpand vergroot en grondig verbouwd, om het terug in ere te herstellen. De volledige winkel zal nu verhuurd worden aan de H&M Group. Eerder opende het Zweedse bedrijf ook al filialen van Monki in Amsterdam, Den Haag, Utrecht en twee in Rotterdam.

 

Monki is één van de jongerenmerken van de H&M Group en richt zich volledig op vrouwen. De keten is al te vinden in dertien landen en online wordt de kleding in achttien markten verkocht. Naast Monki en het hoofdmerk H&M, beschikt de Zweedse groep ook nog over & Other Stories, COS en Cheap Monday. Een jaar geleden maakte het bovendien bekend dat het ook werk maakt van nog een nieuw merk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Back to top