H&M opent binnenkort zesde Monki-winkel in Nederland | RetailDetail

H&M opent binnenkort zesde Monki-winkel in Nederland

H&M opent binnenkort zesde Monki-winkel in Nederland

De Zweedse H&M Group heeft in Eindhoven een pand van 625 m² gehuurd om er binnenkort de zesde Nederlandse winkel van Monki te openen. Het pand werd voorheen verhuurd aan Jaspers Mode.

Gericht op vrouwen

Na het vertrek van Jaspers Mode werd het winkelpand vergroot en grondig verbouwd, om het terug in ere te herstellen. De volledige winkel zal nu verhuurd worden aan de H&M Group. Eerder opende het Zweedse bedrijf ook al filialen van Monki in Amsterdam, Den Haag, Utrecht en twee in Rotterdam.

 

Monki is één van de jongerenmerken van de H&M Group en richt zich volledig op vrouwen. De keten is al te vinden in dertien landen en online wordt de kleding in achttien markten verkocht. Naast Monki en het hoofdmerk H&M, beschikt de Zweedse groep ook nog over & Other Stories, COS en Cheap Monday. Een jaar geleden maakte het bovendien bekend dat het ook werk maakt van nog een nieuw merk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.

.NU: een luxeconcept voor de zoekende man

15/05/2018

Terwijl grote retailers vechten voor hun leven, duiken vernieuwende kleine boetieks overal op in de winkelstraten. .NU in Gent is zo’n nieuw concept, dat het tekort aan luxueuze herenboetieks wil opvangen.