Honest by opent flagshipstore in Antwerpen

Honest by opent flagshipstore in Antwerpen

Honest by opent flagshipstore in Antwerpen

Modemerk Honest by van ontwerper Bruno Pieters gaat in december een eigen winkel openen in Antwerpen.

Volledige transparantie

In de winkel zullen de collecties van Honest by en samenwerkingen met andere ontwerpers verkocht worden. Honest by wil als merk volledig transparant zijn naar zijn klant: op de website is een lijst te vinden met alle prijzen van de verschillende onderdelen. Bovendien wordt elk kledingstuk op een ethisch en ecologisch verantwoorde wijze geproduceerd. Een deel van de opbrengst van de verkoop wordt dan weer afgestaan aan het goede doel.

 

Bruno Pieters lanceerde Honest by begin 2012, nadat hij eerder twee jaar uit de mode-industrie was verdwenen. Daarvoor was hij onder andere aan de slag als artistiek directeur bij Hugo by Hugo Boss.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

e5 Mode treedt toe tot de Fair Wear Foundation

24/05/2018

ECG, de design- en importafdeling van kledingketen e5 Mode, wordt lid van de Fair Wear Foundation. Die internationale organisatie ijvert samen met kledingmerken voor betere arbeidsomstandigheden voor textielarbeiders.

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.