Honest by opent flagshipstore in Antwerpen

Honest by opent flagshipstore in Antwerpen

Honest by opent flagshipstore in Antwerpen

Modemerk Honest by van ontwerper Bruno Pieters gaat in december een eigen winkel openen in Antwerpen.

Volledige transparantie

In de winkel zullen de collecties van Honest by en samenwerkingen met andere ontwerpers verkocht worden. Honest by wil als merk volledig transparant zijn naar zijn klant: op de website is een lijst te vinden met alle prijzen van de verschillende onderdelen. Bovendien wordt elk kledingstuk op een ethisch en ecologisch verantwoorde wijze geproduceerd. Een deel van de opbrengst van de verkoop wordt dan weer afgestaan aan het goede doel.

 

Bruno Pieters lanceerde Honest by begin 2012, nadat hij eerder twee jaar uit de mode-industrie was verdwenen. Daarvoor was hij onder andere aan de slag als artistiek directeur bij Hugo by Hugo Boss.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Postorder-icoon 3 Suisses legt in België de boeken neer

19/07/2018

De Belgische afdeling van 3 Suisses is failliet verklaard, na een rampzalig begin van de soldenperiode: de webshop verkocht al in de eerste soldendagen 30% minder. Elf banen staan op de tocht.

Eerste Belgische stadswinkel voor The Belgian Chocolate House

19/07/2018

Voor het eerst opent The Belgian Chocolate House (de grootste chocoladeretailer ter wereld met liefst 1000 ton per jaar) een boetiek in een Belgische winkelstraat. Klanten kunnen er ook ter plaatse consumeren.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.