Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur
Hunkemöller

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Parcify

Klanten die hun bestellingen online plaatsen en binnen de juiste regio wonen, krijgen minstens tot het einde van het jaar de mogelijkheid om hun bestelling binnen twee uur geleverd te krijgen. Daarnaast kunnen klanten uit die binnensteden, die in de flagshipstores in Amsterdam of Antwerpen shoppen, voortaan binnen twee uur hun aankoop aan huis laten leveren, zodat ze er niet mee moeten sleuren terwijl ze de rest van hun kerstaankopen doen. Daarvoor moeten ze wel binnen de juiste regio verblijven. De verzending kost wel 9,95 euro per levering. Klanten kunnen er ook voor kiezen om de aankopen tot vijf dagen later te ontvangen.

 

Voor de levering werkt Hunkemöller samen met de fietskoeriers van Parcify. De nieuwe services zijn minstens tot 31 december beschikbaar: daarna zal Hunkemöller bekijken of ze een langer leven beschoren zijn.

 

Hunkemöller is niet de eerste keten die een soortgelijke service lanceert: zo is het bij Vanden Borre al mogelijk om online bestellingen na 30 minuten af te halen in een winkel naar keuze, en levert de Antwerpse Carrefour Market Groenplaats aankopen uit de winkel binnen een uur met de hulp van fietskoeriers aan huis.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Richemont wil Yoox Net-a-Porter volledig overnemen

22/01/2018

De Zwitserse luxegroep Richemont heeft een voorstel gedaan om een controlerend aandeel te pakken te krijgen bij online retailer Yoox Net-a-Porter. Het wil zo de eigen online strategie versneld uitrollen.

The Sting weet flinke winst te maken in boekjaar 2016

22/01/2018

Modeketen The Sting heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het een jaar eerder nog meer dan vijf miljoen euro verlies moest slikken. Ook zusterformule Costes wist het boekjaar 2016 positief af te sluiten.

Lagere omzet en nieuwe CEO voor Geox

19/01/2018

De omzet bij het Italiaanse schoenenmerk Geox is in het voorbije boekjaar licht gedaald. Daarnaast werd voormalig CEO Gregorio Borgo vervangen door Matteo Mascazzini, die overkomt van het Italiaanse modemerk Gucci.

Primark ziet groei vertragen

18/01/2018

In het eerste kwartaal van het boekjaar is de omzet bij de Ierse modeketen Primark bij constante wisselkoersen met 7% gestegen, inclusief wisselkoerseffecten was dat zelfs met 9%. Dat is wel lager dan wat analisten verwacht hadden.

Winst blijft net onder verwachtingen bij Zalando

17/01/2018

De Duitse modewebshop Zalando is het voorbije boekjaar met bijna een kwart gegroeid, terwijl ook de bedrijfswinst met bijna 5% steeg. Dat laatste was wel net onder de verwachtingen van Zalando zelf.

Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Back to top