Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur | RetailDetail

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur
Hunkemöller

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Parcify

Klanten die hun bestellingen online plaatsen en binnen de juiste regio wonen, krijgen minstens tot het einde van het jaar de mogelijkheid om hun bestelling binnen twee uur geleverd te krijgen. Daarnaast kunnen klanten uit die binnensteden, die in de flagshipstores in Amsterdam of Antwerpen shoppen, voortaan binnen twee uur hun aankoop aan huis laten leveren, zodat ze er niet mee moeten sleuren terwijl ze de rest van hun kerstaankopen doen. Daarvoor moeten ze wel binnen de juiste regio verblijven. De verzending kost wel 9,95 euro per levering. Klanten kunnen er ook voor kiezen om de aankopen tot vijf dagen later te ontvangen.

 

Voor de levering werkt Hunkemöller samen met de fietskoeriers van Parcify. De nieuwe services zijn minstens tot 31 december beschikbaar: daarna zal Hunkemöller bekijken of ze een langer leven beschoren zijn.

 

Hunkemöller is niet de eerste keten die een soortgelijke service lanceert: zo is het bij Vanden Borre al mogelijk om online bestellingen na 30 minuten af te halen in een winkel naar keuze, en levert de Antwerpse Carrefour Market Groenplaats aankopen uit de winkel binnen een uur met de hulp van fietskoeriers aan huis.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Mayonaisemerk Hellmann’s opent eigen deli in Antwerpen

23/04/2018

Op de Antwerpse Grote Markt heeft Unilever voor haar sauzenmerk Hellmann’s een deli in New Yorkse stijl geopend. De broodjes- en burgerbar “Richard’s by Hellmann’s” is wel slechts een pop-up, die zes weken open blijft.

Grupo Cortefiel gaat verder als Tendam

23/04/2018

De Spaanse modegroep Grupo Cortefiel verandert zijn naam naar Tendam als onderdeel van de nieuwe bedrijfsidentiteit die het wil creëren voor zijn vijf merken: Cortefiel, Women’s Secret, Pedro del Hierro, Fifty Factory en Springfield.

Antwerpen krijgt Belgische primeur Søstrene Grene

20/04/2018

In de Antwerpse Stadsfeestzaal opent op 18 mei de eerste Belgische winkel van Søstrene Grene de deuren. De Deense keten biedt allerhande hebbedingetjes en woonaccessoires aan.

Colruyt Group zet nieuwe stap op de tweedehandsmarkt

20/04/2018

Colruyt wil met internetplatform NewStory de tweedehandsmarkt voor babyspullen verder veroveren. Het nieuwe platform bouwt verder op het twee jaar oude Dreambaby Tweedehands, een webshop met twee inzamel- en afhaalpunten voor tweedehands babyspullen. 

Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.