Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur | RetailDetail

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur
Hunkemöller

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Parcify

Klanten die hun bestellingen online plaatsen en binnen de juiste regio wonen, krijgen minstens tot het einde van het jaar de mogelijkheid om hun bestelling binnen twee uur geleverd te krijgen. Daarnaast kunnen klanten uit die binnensteden, die in de flagshipstores in Amsterdam of Antwerpen shoppen, voortaan binnen twee uur hun aankoop aan huis laten leveren, zodat ze er niet mee moeten sleuren terwijl ze de rest van hun kerstaankopen doen. Daarvoor moeten ze wel binnen de juiste regio verblijven. De verzending kost wel 9,95 euro per levering. Klanten kunnen er ook voor kiezen om de aankopen tot vijf dagen later te ontvangen.

 

Voor de levering werkt Hunkemöller samen met de fietskoeriers van Parcify. De nieuwe services zijn minstens tot 31 december beschikbaar: daarna zal Hunkemöller bekijken of ze een langer leven beschoren zijn.

 

Hunkemöller is niet de eerste keten die een soortgelijke service lanceert: zo is het bij Vanden Borre al mogelijk om online bestellingen na 30 minuten af te halen in een winkel naar keuze, en levert de Antwerpse Carrefour Market Groenplaats aankopen uit de winkel binnen een uur met de hulp van fietskoeriers aan huis.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Nieuwe generatie aan het roer van schoenenketen Maniet

18/06/2018

De 28-jarige Allison Vanderplancke neemt het roer over van haar vader als CEO van schoenenketen Maniet. Het is al de vijfde generatie aan het hoofd van het Waalse familiebedrijf.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Albert Heijn-CEO Wouter Kolk een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping', in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Eerste Vlaamse Kiabi komt in Brugge

14/06/2018

Amper twee jaar nadat Kiabi de grens met ons land overstak, opent het Franse confectiemerk dit najaar al zijn zesde Belgische winkel. Die komt in Brugge en wordt meteen de allereerste vestiging op Vlaamse bodem.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.